בן גביר לא נשאר חייב: אל תנסו לחנך נבחרי ציבור

השר לבטחון לאומי עונה לרשות השופטת אחרי ההבהרה שפרסמו נגדו: "אני מציע שברשות השופטת יתמקדו בלקרוא לסדר שופטים שמגלים אמפתיה לתומכי טרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/23 13:35 טז בחשון התשפד

בן גביר לא נשאר חייב: אל תנסו לחנך נבחרי ציבור
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרשת השחקנית מאיסה עבד אלהאדי: בשבוע שעבר החליט שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, ערפאת טאהא, על שחרורה של השחקנית למעצר בית. בן גביר תקף את ההחלטה, ברשות השופטת הוציאו הבהרה כי השופטים ימשיכו לצבע את מלאכתם נאמנה. אחרי התגובה של הרשות השופטת - בן גביר לא נשאר חייב.

"אני מציע שברשות השופטת יתמקדו בלקרוא לסדר שופטים שמגלים אמפתיה לתומכי טרור במקום לנסות לחנך נבחרי ציבור", כתב בן גביר. נזכיר כי ברשות השופטת כתבו: "בימים האחרונים פורסמו התבטאויות פוגעניות נגד שופטים בשל ביצוע מלאכתם. הרשות השופטת רואה בחומרה התבטאויות אלה. שופטי ישראל פוסקים בהתאם לדין, לנסיבות המקרה ולחומר הראיות המונח לפניהם, והם ימשיכו לעשות את מלאכתם נאמנה, ללא מורא וללא משוא פנים, בעיתות חירום כמו גם בימי שגרה", נמסר מהרשות.

בן גביר: כך נראים אויבים מבית, בושה

נזכיר כי בן גביר כתב כי "משטרת ישראל מיד פעלה בנחישות לעצור, אבל כל זה לא סיפק את השופט ערפאת טאהא מבית המשפט המחוזי בנצרת שהורה לשחררה כי לדבריו 'ספק רב אם יש בפרסום הפוסטים עבירה פלילית'. כך נראים אויבים מבית. בושה".

מוקדם יותר, עפ פרסום ההחלטה, כתב בן גביר: "החלטת השופט ערפאת טאהא מעניקה למעשה גב לטרור ותוביל להתגברות ההסתה ולגילויי תמיכה נוספים בטבח הנורא. מדינת ישראל לא יכולה להשלים עם קריאות תמיכה והזדהות של אזרחים במדינת ישראל - עם האוייב. מקווה מאוד שהפרקליטות תגיש בהקדם כתב אישום נגד תומכת הטרור מאיסה בגין תמיכה והסתה לטרור. כולנו צריכים להיות מאוחדים בקול ברור: אפס סובלנות כלפי מחבלים נאצים ותומכיהם".