מטח כבד למרכז: אזעקות בכל רחבי גוש דן, לא דווח על נפגעים

בשעה 18:03 נשמעו אזעקות רבות באיזור גוש דן, בין היתר בתל אביב יפו, גבעתיים והרצליה - לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים | מוקדם יותר נפגע בניין בפתח תקווה, ללא נפגעים בנפש | מספר החטופים עומד על 224

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/23 18:05 יא בחשון התשפד | עודכן בתאריך 26/10/23 18:20

מטח כבד למרכז: אזעקות בכל רחבי גוש דן, לא דווח על נפגעים
יירוט של כיפת ברזל. ארכיון, צילום: באדיבות המצלם

בשעה 18:03 נשמעו אזעקות רבות באיזור גוש דן, בין היתר בתל אביב יפו, בת-ים, גבעתיים, הרצליה, חולון, מקווה ישראל, לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים. נזכיר כי סמוך לשעה 16:00 הופעלו אזעקות באשדוד, אשקלון ונתיבות; גם ללא נפגעים או נזק. מוקדם יותר בניין בפתח תקווה נפגע מנפילה של רקטה, ללא נפגעים בגוף. במקביל למטחים, צה"ל ממשיך לתקוף ברצועת עזה והיום (ה') חוסל מפקד מערך הירי הרקטי של צפון חאן יונס בחמאס - חסן אלעבדאדלה.

דובר צה"ל: נמסרו הודעות ל-224 משפחות חטופים

דובר צה"ל, דניאל הגרי, התייחס בהצהרה היומית לסוגיית החטופים ומסר כי נמסרו הודעות למשפחותיהם של 224 חטופים, לצד 309 חיילי צה"ל. בנוסף, ציין כי המספר מתעדכן ומשתנה בהתאם למידע מודיעני ובאמצעות פשיטות שהתכלית שלהם היא לאסוף מידע בשטח כדי לדעת מי נעדר ומי חטוף.

"דרך הפשיטה אנחנו מחסלים מחבלים, מנטרלים איומים, מטענים ומארבים"

הגרי התייחס גם לפשיטה הקרקעית שנערכה הלילה בצפון רצועת עזה ואמר: "כוחות צה"ל בפיקוד חטיבת גבעתי וכוחות נוספים מאוגדה 162 ביצעו את הפשיטה. הכוחות חיסלו מחבלים והרסו תשתיות טרור של חמאס בשטח הרצועה". הגרי הציג את מטרות הפשיטה: הפשיטה: "דרך הפשיטה אנחנו מחסלים מחבלים, מנטרלים איומים, מטענים ומארבים. המשימה נמשכה כמה שעות והכוחות יצאו ללא נפגעים".

תיעוד: חיל האוויר חיסל חוליות מחבלים בעזה