על חם: כך נתפס פושע מוכר בצפון

קבלן אמיץ לא נכנע לדרישת הפרוטקשן של עברייין מוכר, מה שסייע לשוטרים לעצור את העבריין - בהמשך למעצר המשטרה פנתה לבעלי העסקים בצפון בבקשה מיוחדת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 11/08/23 13:06 כד באב התשפג

על חם: כך נתפס פושע מוכר בצפון
המעצר, צילום: דוברות המשטרה

הבוקר שוטרי משטרת ישראל (ו') הוזנקו לאתר בניה סמוך לצומת גיבור, לאחר שקבלן מסר כי הוא נדרש לשלם פרוטקשין לתושב טובא זנגריה שהגיע למקום. השוטרים הגיעו למקום במהירות הבזק וחסמו את רכבו של החשוד בסחיטה. החשוד, ראמי אסמעיל, המוכר באזור כגובה פרוטקשיין - נעצר במקום ונלקח לתחנת המשטרה.

צפו ברגעים הדרמטיים של המעצר



החשוד הובא לבית המשפט השלום בנצרת ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרו הוארך עד ליום שני. בתוך כך, משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים. כל היודע דבר על מקרים נוספים או שהוא נדרש לשלם דמי שמירה או משלם דמי שמירה לחשוד רמי אסמעיל מתבקש להתקשר למוקד 100 או להגיש תלונה בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ

"משטרת ישראל פונה אל ציבור האזרחים, שלא להיכנע לנסיונות גביית פרוטקשיין, יש להודיע על כל חשד למוקד 100, שידאג להזניק כוחות למקום. עברייני פרוטקשן מבצעים פעמים רבות סיור מקדים באתר אותו הם מבקשים לסחוט, או לשם הכרות עם סידורי האבטחה או לשם תכנון היעד להצתה, או חבלה. גם במקרה של פניה מאיימת או אף הצעה של שרותי שמירה יש לפנות מיד למוקד 100.

שוטרי משטרת ישראל יפעלו בכל כוחותיהם על מנת ללכוד את החשודים גם אם טרם ביצעו את זממם. היה וכבר נפגעתם, הודיעו למשטרה, כניעה לסוחטים לא מבטיחה דבר ורק תביא להעמקת הסחיטה והימשכה", נמסר.