בתוך תיקים שחורים מוכתמים: זה מה שהתגלה ברכב חשוד בשדה

שוטרי מג"ב בחבל התענך קיבלו קריאה מחקלאי אשר מזהה בשטח השדה שלו רכב ובו מספר חשודים השוטרים הגיעו לביצוע חיפוש ומצאו ברכבם 50ק"ג של יבול חקלאי גנוב | ביפו המשטרה תפסה 2 עצורים עם אקדח

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/23 14:08 כב באב התשפג

בתוך תיקים שחורים מוכתמים: זה מה שהתגלה ברכב חשוד בשדה
צילומים מפעילות הכוחות, צילום: דוברות המשטרה

]הפשיעה החקלאית: עשרות ק"ג של יבול חקלאי גנוב נתפסו בפעילות לוחמי משמר הגבול בעמק יזרעאל, כאשר אמש, פעלו לוחמי משמר הגבול בחבל התענך שבדרום עמק יזרעאל, במסגרת הפעילות, התקבל דיווח של חקלאי ממושב ׳ניר יפה׳ אשר התלונן בפני הלוחמים כי הוא מזהה בשטח השדה שלו רכב ובו מספר חשודים אשר ככל הנראה גונבים יבול בצל.

צילומים מפעילות הכוחות

צילומים מפעילות הכוחות צילום: דוברות המשטרה

הלוחמים שמיד הגיבו לאירוע והגיעו לשטח השדה זיהו ׳על חם׳ 4 חשודים בזמן שמעמיסים יבול בצל אל-תוך רכבם. בחיפוש שהתבצע על ידי הלוחמים ברכבם של החשודים נמצאו שקיות ותיקים המכילים בתוכם יבול חקלאי גנוב נוסף במשקל כולל של כ-50 ק"ג של בצל.

הבצלים שנתפסו

הבצלים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

נהג הרכב תושב נצרת ו3 החשודים הנוספים תושבי ג׳נין עוכבו להמשך חקירה ביחידה המרכזית של משמר הגבול בצפון.

הבצלים שנתפסו

הבצלים שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

שוטרי תחנת יפו עצרו שני חשודים עם אקדח ותחמושת ביפו

במסגרת המאבק בהחזקת אמצעי לחימה והאלימות בחברה הערבית, הלילה במהלך פעילות מבצעית של בלשי תחנת יפו, נעצרו שני חשודים בן 27 ובן 30 תושבי שועפט כשברשותם אקדח 9 מ"מ ותחמושת בניגוד לחוק.

צילום: דוברות המשטרה

עירנות הבלשים להתנהגות המחשידה של הנוסעים שהיו ברכב באזור יפו, הובילה לחיפוש ברכב, במהלכו נתפסה שקית ובתוכה אקדח עם מחסנית טעונה בתחמושת. שני החשודים הועברו לחקירה ומעצרם הוארך בביהמ"ש השלום ת"א עד לתאריך 13.8.23.