"לשחרר את יגאל עמיר": ינון מגל הגיב לאמירה באולפן - ועקץ את ערוץ 12

לאחר שפאנליסט התוכנית ארי שמאי אמר כי "הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר" ופוטר מערוץ 14, מגיב מגיש התוכנית: "פליטת פה מיותרת", גם שר החינוך הגיב לדברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/23 08:46 יג באב התשפג

"לשחרר את יגאל עמיר": ינון מגל הגיב לאמירה באולפן - ועקץ את ערוץ 12
ינון מגל, מגיב לאמירה החריפה, צילום: תומר שלום

מגיש תוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 ינון מגל, מגיב לדברים החריגים שאמר אמש (א') פאנליסט התוכנית ארי שמאי במהלך השידור ואומר כי מדובר ב"פליטת פה". כזכור במהלך דיון על חוקים פרסונליים, אמר שמאי בשידור כי "אני שמח שבג"ץ נגד חוקים פרסונליים, הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר, כי גם נגדו חוקקו חוקים פרסונליים" אמירה בגינה הודיעו בערוץ 14 על הפסקת העסקתו.

ינון מגל מגיב לדברים ועוקץ את ערוץ 12

לאחר הדברים מגיב מגל בפייסבוק וכותב: "שום פליטת פה מיותרת, לא תגרום לאף צופה לחזור אי פעם לערוץ 12". גם שר החינוך יואב קיש הגיב לדברים וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "זה לא 'המתנקש' יגאל עמיר, זה הרוצח המתועב יגאל עמיר. מגנה את האמירה השגויה והאומללה של ארי שמאי כפי שגיניתי את האמירה המזעזעת של גלית גוטמן על החרדים", כתב.

צילום: ערוץ 14

בערוץ 14 כאמור, הנערו מהאמירה של שמאי והודיעו כי "דברים החמורים שאמר ארי שמאי משקפים את דעתו בלבד. לאור חומרת הדברים, מר שמאי לא יוזמן יותר להופיע בתכניות הערוץ". שמאי עצמו הגיב לסערה ואמר: "ומד מאחורי דברי, הם דמוקרטים יותר מכל ההפגנות בקפלן. אשמח להתראיין בנושא בכל כלי תקשורת פלורליסטי".