האישה שאיבדה את העובר שלה בפיגוע בת"א: "היה לי קשה לראות את עצמי"

בית החולים איכילוב מעדכן כי סבא גבריות וריקי שיינפלד, שתי הנשים שנפצעו באורח קשה בפיגוע בתל אביב יצאו מכלל סכנה: "תודה לכל מי שהתפלל למעננו"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 10/07/23 18:07 כא בתמוז התשפג

האישה שאיבדה את העובר שלה בפיגוע בת"א: "היה לי קשה לראות את עצמי"
זירת הפיגוע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בפיגוע דריסה ב"נאות אפקה" שאירע בשבוע שעבר בתל אביב נפצעו תשעה אזרחים, ביניהם שתי נשים שנפצעו באורח קשה מאוד. בתוך כך, בית החולים איכילוב מעדכן היום (ב') כי שתי הנשים סבא גבריות, בת 31, שהייתה בהיריון ואיבדה את תינוקה בפיגוע לאחר שנתיים של טיפולי פוריות, וריקי שיינפלד, בת 48, שאיבדה את אחותה לפני שמונה חודשים יצאו מכלל סכנה. השתיים מסרו: "תודה לכל מי שהתפלל למעננו".

הפצועות משחזרות את רגעי הפיגוע (בית החולים איכילוב):

"התעוררתי ופשוט סיפרו לי שנפצעתי בפיגוע בזמן שחיכיתי לאוטובוס בדרך לעבודה"

הפצועה השנייה, ריקי שיינפלד בת ה-48, שאיבדה את אחותה לפני שמונה חודשים שיחזרה את רגעי האימה. "אני לא זוכרת כלום מהפיגוע. התעוררתי שלשום ופשוט סיפרו לי שנפצעתי בפיגוע בזמן שחיכיתי לאוטובוס בדרך לעבודה", אמרה שיינפלד.

זירת הפיגוע בתל אביב

זירת הפיגוע בתל אביב צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הפצועה המשיכה וסיפרה על תחושותיה בעקבות הפיגוע. "אחותי נפטרה בערך לפני 8 חודשים מדום לב. כולם אומרים לי שאני חזקה. אבל הבטחתי לאחותי שאשמור על ההורים שלי ועל המשפחה אז אני חייבת להיות חזקה. אני רוצה להגיד תורה רבה לכל הרופאים והאחיות על הטיפול המסור ותודה לכל מי ששאל עליי והתפלל".