נהג של מוסד חינוכי בדרום מואשם באונס קטינה בת 16

יעקב וינר מערד מואשם בביצוע עבירות מין חמורות בקטינה בת 16. במספר מקרים, כאשר הסיע אותה למסגרת החינוכית במהלך עבודתו, הוא עצר את הרכב ואיים עליה שתעשה כרצונו אחרת יהרוג אותה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/23 15:21 ל בסיון התשפג

נהג של מוסד חינוכי בדרום מואשם באונס קטינה בת 16
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יעקב וינר (51) מערד, זאת לאחר שביצע עבירות מין, אנס ואיים על קטינה אותה הסיע במסגרת עבודתו.

עצר את הרכב ואיים שתעשה כרצונו אחרת יהרוג אותה

מכתב האישום שהגישה עו"ד שולי רוטשילד עולה כי המתלוננת (16) שוהה במסגרת חינוכית בה עובד וינר ובעת הצורך משמש כנהג. במהלך מרץ נדרש וינר להחזיר את המתלוננת ששהתה בישוב סמוך למסגרת, במהלך הנסיעה החל וינר לומר למתלוננת שהוא אוהב אותה, כל הזמן חושב עליה ומתגעגע אליה והניח את ידו על ירכה מספר פעמים, כאשר כל פעם המתלוננת הזיזה את ידו. טרם כניסתם למסגרת עצר וינר את הרכב ואיים על המתלוננת שתעשה מה שהוא מבקש אחרת יהרוג אותה ואת חברתה אז החל לגעת במתלוננת וביצע בה מעשה מגונה, בניגוד לרצונה.

תפס ובעל את הקטינה תוך שהוא מצלם את האירוע

כחודש לאחר מקרה הראשון ועל רקע האיומים ביקש וינר מהמתלוננת להגיע לפינת החי במסגרת בה היא מתגוררת. עם הגעת המתלוננת שאל וינר את הנאשמת האם היא מעוניינת לעשן איתו "ירוק", אך היא סירבה. אז אמר וינר למתלוננת :"את יודעת שאת מוצאת חן בעיניי?" המתלוננת לא השיבה ואף נרתעה והלכה מספר צעדים לאחור. למרות האמור תפס וינר את המתלוננת ובעל אותה, תוך שהוא מצלם את האירוע. לאחר הראה וינר למתלוננת את הסרטון והתמונות ואיים על המתלוננת שאם תספר על מעשיו ידאג לפרסם את הסרטון והתמונות.

לוינר יוחסו עבירות של מעשה מגונה בכוח, אינוס, הדחת קטין לסמים מסוכנים (ניסיון), פגיעה בפרטיות, פרסום והצגת תועבה, הדחה בחקירה, החזקה ושימוש (לצריכה עצמית).