אשת התקשורת הסרוגה משתפת: "קרה לי נס מטורף"

העיתונאית עפרה לקס, המתגוררת בעיר לוד, שיתפה כי קליע חדר לתוך חדר השינה שלה ופספס אותה בכמה סנטימטרים בודדים | ראש העיר יאיר רביבו: אם חוק השב"כ לא יעבור - אני אקרא להפלת הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/23 09:15 יט בסיון התשפג

אשת התקשורת הסרוגה משתפת: "קרה לי נס מטורף"
צילום: עפרה לקס

חילופי ירי בין משפחות פשע ערביות הם דבר שבשגרה בעיר לוד ותושבי העיר, מוצאים את עצמם מתוסכלים ואובדי עצות מהמצב הקיים. בתוך כך, העיתונאית הסרוגה ותושבת העיר לוד, עפרה לקס, שיתפה בעמוד הטוויטר שלה, כי אמש (ד') קליע חדר לתוך חדר השינה שלה ופספס אותה בכמה סנטימטרים. 

איך זה קורה בעיר ואם בישראל? איך זה הגיוני שיורים כאן כל ערב?"

"הערב קרה לי נס מטורף", פתחה לקס את דבריה, "החלטתי ללכת לישון מוקדם. 22 במיטה. העיר אמנם רועדת מיריות, אבל אני משתדלת להתעלם. וואטסאפים אחרונים, ואז פתאום צרור יחסית קרוב, פיצוץ ו... אני רואה עליי חתיכות קטנות של עץ. חושדת. קוראת לבעלי והוא מזהה כניסת קליע בשולחן שליד המיטה שלי".

לקס הוסיפה ושיתפה כי הקליע פספס אותה בכמה סנטימטרים בודדים. "מתחילים להסתכל סביב, מוצאים רסיסי שולחן נוספים. מביטים על התריס, רואים חור כניסה. הקליע נכנס לחדר השינה שלי ופספס אותי בסנטימטרים. ברוך שעשה לי נס. ולשאלות: איך זה קורה בעיר ואם בישראל? איך זה הגיוני שיורים כאן כל ערב? מסדירה נשימה. מחכה שמשהו כבר ישתנה כאן".

צילום: עפרה לקס

ראש עיריית לוד: אם חוק השב"כ לא יעבור - אני אקרא להפלת הממשלה

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, איים כי אם חוק השב"כ, שיאפשר לגוף לסייע למשטרה במאבק בפשיעה פלילית בכלל, ובפרט בפשיעה במגזר הערבי, הוא ייקרא להפלת הממשלה. "אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי אני קורא להפלת הממשלה. תתחילו להתרגל שהקואליציה כבר מונה 63 חברים. גייסתי 1 בקרוב אגייס עוד 4", כתב חביבו בעמוד הטוויטר שלו.