נתניהו השתתף בהשקת קרפור ובאופוזיציה עקצו: "קורה ששוכחים"

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד עקץ את ראש הממשלה, בנימין נתניהו שהשתתף בהשקת רשת "קרפור": "אין לי ספק שהוא שכח להודות לממשלת השינוי על כך שהבאנו לארץ את הרשת בזמן שהוא היה בכלל באופוזיציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 19:19 יז באייר התשפג

נתניהו השתתף בהשקת קרפור ובאופוזיציה עקצו: "קורה ששוכחים"
צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו השתתף היום (ב') יחד עם שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, בהשקת רשת "קרפור", ענקית הקמעונאות הצרפתית, שפותחת 50 סניפים ראשונים בישראל. בתוך כך באופוזיציה עקצו את נתניהו וציינו כי הם הביאו את הרשת לארץ בזמן הממשלה הקודמת.

"קורה ששוכחים", בזכות התחרות שאנחנו הבאנו"

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד עקץ ואמר כי נתניהו שכח  להודות לממשלה הקודמת שהביאה את קרפור לארץ. "אין לי ספק שנתניהו פשוט שכח להודות לממשלת השינוי ולשרת הכלכלה ברביבאי על כך שהבאנו לארץ את רשת קרפור בזמן שהוא היה בכלל באופוזיציה. קורה ששוכחים", כתב לפיד.

לפיד

לפיד צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גם חבר הכנסת רון כץ מיש עתיד עקץ. "נתניהו, עזרתי לך: ברכות לאזרחי ישראל שממחר יחוו שינוי משמעותי בכיס בזכות התחרות שהביאו רה"מ לשעבר לפיד ושרת הכלכלה לשעבר ברביבאי. כך נלחמים ביוקר המחיה עבור הציבור".

השר ברקת: "מהלך שיביא לתחרות ניכרת והוזלת מחירים"

כאמור, באירוע ההשקה השתתף גם השר ברקת שאמר כי מדובר בצעד ענק לתחרות הסופרים. פתיחת רשת הסופרים קרפור בישראל היא הישג היסטורי וחשוב שיוזיל מחירים ויפתח את השוק הישראלי סופסוף לתחרות. שנים ניסו להביא רשתות זרות לארץ, ואחרי מהלכים רחבים שהובלנו, הצלחנו לפרק רגולציות וחסמים - וכעת קרפור נפתחת והמחירים ירדו. אני מודה לראש הממשלה נתניהו על התמיכה, הגיבוי וההדרכה שהביאו להצלחה. בחודשים האחרונים משרד הכלכלה בראשותי הוביל מהלכים קריטיים שפירקו רגולציות, חסמים ותקנים מיותרים שמאפשרים את פתיחת 50 סניפי קרפור מחר.

צילום: קובי גדעון

עוד הוסיף ואמר כי "המשמעות היא הוזלה של עשרות אחוזים בעגלת הקניות. קרפור היא הסנונית הראשונה ואחריה יבואו עוד רשתות בינלאומיות שיוזילו את עגלת הסופר שלנו. המסר שלי הוא: מה שטוב לאירופה טוב לישראל.  עכשיו אזרחי ישראל יוכלו להרגיש זאת בסופרים שלהם. אני קורא לציבור לקנות בחכמה ולחסוך כסף".