"לא זכור לי שתקפו את המשטרה באירועי עמונה כששברו לנו את העצמות"
השר עמיחי אליהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפעילות המשטרה בהפגנות בתל אביב בסוף השבוע, "אסור שתהיה אלימות של המשטרה נגד מפגינים". בנוסף הבהיר כי אסור שתהיה אפליה באופן הסיקור בין מפגיני שמאל וימין
אוהבים אוכל טוב? הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטסאפ שלנו