ארגון שמאל פרסם סרטון בו נראה צבי סוכות מכה ראש מועצה ערבי

בתיעוד חדש שעלה לרשת נראה חבר הכנסת הטרי מ"הציונות הדתית" כשהוא מכה את ראש מועצת סבסטיא מחמד עאזם | סוכות תקף: "כמו תמיד מפיצים חצאי אמת וחצאי תיעוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 19:29 כח בשבט התשפג

ארגון שמאל פרסם סרטון בו נראה צבי סוכות מכה ראש מועצה ערבי
צבי סוכות, צילום: ללא

לפני כמ השבועות הפך צבי סוכות, פעיל ההתיישבות המוכר, לחבר כנסת במפלגת "הציונוות הדתית". הערב א'), מפרסם ארגון השמאל "יש דין" תיעוד מלפני כשנה וחצי בו נראה סוכות מכה ראש מועצה ערבית. סוכות הגיב לתיעוד וכתב כי מדובר בחצי אמת וחצי תיעוד.

צפו בסרטון:

התיעוד - והתגובה

בארגון כתבו: "תיעוד שהגיע לידי יש דין: לפני כשנה וחצי חבר הכנסת צבי סוכות תועד מכה, לכאורה ללא סיבה, את ראש מועצת סבסטיא מחמד עאזם, בתיעוד נראה צבי סוכות בועט בראש המועצה". לפי "יש דין", ראש מועצת סבסטיא  התבטא ואמר כי "אחד המתנחלים ניגש והתחיל לצלם אותי, צעקתי עליו שיפסיק לצלם והוא מיד תקף אותי ובעט ביד שמאל שלי, לא הייתי מעוניין להגיש תלונה למשטרה הישראלית, אין בכך טעם".

צבי סוכות לא נשאר חייב וכתב כי "יש דין" מפיצים חצאי אמת וחצאי תיעוד: "לפני כשנה וחצי הותקף ח"כ צבי סוכות על ידי פורעים ערבים בכפר סבסטיה במטר אבנים, על מנת להרוג אותו ואת שאר הנוסעים ברכב".

חבר הכנסת הוסיף: "ראש מועצת הכפר שהגיע למקום ניצל את "מעמדו" ומנע מחיילי צה"ל לרדוף אחרי מיידי האבנים, שכל מטרתם היה להרוג ואף תקף את סוכות כשצילם אותו ואת זה 'יש דין' לא שידר. כמו תמיד הם מפיצים חצאי אמת וחצאי תיעוד".

מיש דין נמסר בתגובה: "צבי סוכות סיים מסלול ההכשרה בשורות נוער הגבעות וישר קיבל את הדרגות ונכנס לכנסת. לאחר שהצליחו להכניס נציגים רבים מהזרוע המדינית - נראה שתולי תמונות של רוצחים בסלון מתונים מדי בשבילם".