גניבת המשוריין הישן: "יש לי את המסמך שכתוב שאני רשאי לקחת אותו"

סא"ל בדימוס ניר עתיר נחקר במשטרת ישראל לאחר תקרית גניבת הטנק הבריטי יחד עם ארבעה אזרחים נוספים. הבוקר הוא הסביר: "הבנו שאת ההפגנות והמחאות צריכים להפוך ליותר אקטיביות ומשמעותיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/23 12:44 כח בשבט התשפג

גניבת המשוריין הישן: "יש לי את המסמך שכתוב שאני רשאי לקחת אותו"
המשוריין על המוביל | , צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע גניבת טנק בריטי ישן אשר משמש כמייצג באתר "גשר הישנה". אתמול בערב זיהו שוטרי המחוז הצפוני את מוביל הטנק ועיכבו לחקירה בתחנת המשטרה חמישה אזרחים בחשד שלקחו אותו ללא האישורים המתאימים. אחד מחמשת הנחקרים הוא סא"ל בדימוס ניר עתיר. 

"מי אמר שאסור לנו?"

"לקחנו טנק והקימו עלינו קול צעקה, בצדק או שלא בצדק", טען הבוקר (א') במהלך ראיון ב-130FM. "אנחנו מרגישים שאנחנו, בוגרי מלחמת 73', הטנק הזה הוא זה שנותן לנו את הסימבול לעוצמה, לנחישות ולכוח שלנו להגן ולהמשיך להגן על מדינת ישראל ועל מגילת העצמאות שלה, זה בדיוק הכיוון שלנו".

עתיר לא הסתפק בדברים שאמר, והוסיף: "חשבנו והבנו שאת ההפגנות והמחאות צריכים להפוך ליותר אקטיביות ומשמעותיות. אנחנו רצינו להגיע לתל אביב אתמול ולא נתנו לנו, וגם לירושלים רצינו להגיע ולא נתנו לנו, עצרו אותנו. אתם מבינים שמפקד מחוז צפון המשטרתי הגיע להפגנה בדגניה א'? הוא בא לעצור אותנו. מי אמר שאסור לנו? יש לי את המסמך ביד שכתוב שאני רשאי לקחת אותו".

עוד אמר הקצין בדימוס כי המחזור שלהם שנלחם את מלחמת העצמאות השנייה של מדינת ישראל קורא לאזרחי מדינת ישראל, "'בואו איתנו, תחתמו על מגילת העצמאות מחדש, תראו בבקשה מי אנחנו, מה אנחנו עם ישראל ומה אנחנו רוצים', ולכן לקחנו את הטנק הזה".

 


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368