במסגרת המחאה: עימותים של אנשי שמאל עם כוחות הביטחון מול ביתו של וסרלאוף

כ-20 פעילים מקבוצת "לחסום את ההפיכה" חסמו את היציאה מביתו של שר הנגב והגליל בשכונת שפירא שבתל-אביב | וסרלאוף: "ההפגנות והניסיונות להלך עלי ועל הממשלה אימים, רק מחזקים אותנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/23 07:46 כב בשבט התשפג

במסגרת המחאה: עימותים של אנשי שמאל עם כוחות הביטחון מול ביתו של וסרלאוף
ההפגנה מחוץ לביתו של וסרלאוף | , צילום: ללא

אנשי שמאל הגיעו סמוך לשעה 07:00 הבוקר והחלו להפגין מול ביתו של שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף. מדובר בכ-20 פעילים מקבוצת "לחסום את ההפיכה" והם חסמו את היציאה מביתו של השר בשכונת שפירא בתל-אביב. בשלב מסוים החלו עימותים של אנשי שמאל עם כוחות הבטחון מול ביתו של וסרלאוף ומתפרע אחד נעצר. ברחבי הארץ מתקיימות היום מחאות נגד הרפורמה בנוסף לשביתה המתוכננת בקרב חברות וארגונים רבים.

"כנראה שכל המצייצים הממורמרים שהפסידו בבחירות, לא עיכלו את ההפסד"

"הניסיונות להלך עלי ועל הממשלה אימים, רק מחזקים אותנו", אמר וסרלאוף. "הקמנו ממשלת ימין כדי לפעול למען עם ישראל, הריבונות והמשילות. הדמוקרטיה היא בקלפי וכנראה שכל המצייצים הממורמרים שהפסידו בבחירות, לא עיכלו את ההפסד. באנו לתקן ונמשיך לעשות זאת".

מטעם המוחים נמסר כי הם הגיעו לביתו של השר מעוצמה יהודית "כדי להבהיר שההפיכה המשטרית לא תעבור. ממשלת ישראל ה-36 הכריזה מלחמה על עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית. אנו, קבוצה של צעירים וצעירות החרדים לעתידנו, החלטנו לעמוד יחד ולהתנגד בכל דרך לא אלימה לניסיון ההפיכה המשטרית".

לדבריהם, "ההפיכה מאיימת על חיי כל אזרחי המדינה, ומשכך אנו רואים במאבק בה חובה אזרחית ומוסרית. אזרחי מדינת ישראל אינם רוצים לחיות בדיקטטורה ואנו לא ניתן לקבוצה קטנה של קיצוניים לגרור אותנו לכך. אנחנו מבקשים למסור לכל חברי הממשלה כי אנו לא נקבל את הרס עתידנו בשתיקה. הפעולה הזו היא רק ההתחלה".