שינויים במקור ראשון: חגי סגל מסיים את תפקידו - זה מי שיחליף אותו

שינויים במקור ראשון, העורך הוותיק חגי סגל עוזב את תפקידו כעורך הראשי של העיתון. אלעד טנא חוזר לעיתון וימונה לעורך הראשי. סגל ימשיך לכתוב בעיתון

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/23 11:55 ד בשבט התשפג

שינויים במקור ראשון: חגי סגל מסיים את תפקידו - זה מי שיחליף אותו
חגי סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שינויים במקור ראשון: לאחר 9 שנים בתפקיד העורך הראשי בעיתון, חגי סגל עוזב את תפקידו. מי שיחליף את סגל בתפקיד הוא אלעד טנא שבעבר כתב בעיתון. סגל שיתף לאחרונה את בכירי קבוצת "ישראל היום" עמיר פינקלשטיין וריקי רוב בדעתו על הצורך בחילופי משמרות וברצונו לסיים את תפקידו כעורך הראשי, הוא ימשיך לכתוב בעיתון.

לאחר תפקידים בתאגיד ובמערך ההסברה: טנא חוזר לעיתון

ד"ר מרים אדלסון, מו"ל העיתון, החליטה כי העורך הבא של "מקור ראשון" יהיה אלעד טנא. טנא חוזר לעיתון שבו עבד בעבר במשך שנים - בין השאר ייסד וערך את המגזין "מוצש" בעיתון בשנת 2010, וכן שימש כסגן העורך הראשי של העיתון. לאחר מכן שימש כסגן עורך ראשי מעריב ועורך ראשי nrg.  בשנת 2015 הקים את חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור הציבורי וניהל אותה במשך 6 שנים. בתפקידו האחרון שימש טנא כראש מערך ההסברה הלאומי של מדינת ישראל. טנא ייכנס לתפקידו בחודש מאי בתום תקופת הצינון המחייבת עובד מדינה בכיר.

אלעד טנא

אלעד טנא צילום: איה אפרים

סגל מסכם: "כל יום ויום זכרתי כי אינני סולן"

סגל עצמו סיכם ואמר: "לפני קרוב לתשע שנים הוצעה לי משרת העורך של מקור ראשון, משרה שחדוות יצירה גדולה ואחריות רבה משמשים בה יחדיו. כל יום ויום זכרתי כי אינני סולן, לכל היותר קפטן של נבחרת משובחת, חרוצה ונלהבת. לאחרונה בשלה אצלי ההכרה כי הגיעה העת לחילופי משמרות. אני מאמין שכישוריו של אלעד טנא יסייעו לו להוביל את מקור ראשון מחיל אל חיל, בעז"ה אסייע אף אני כמיטב יכולתי". סגל, שכבר עשרות שנים נמצא בתקשורת, הוא אביהם של העיתונאים עמית סגל, הכתב הפוליטי וארנון סגל, לו יש עמוד בנושא הר הבית בסוף העיתון.

אלעד טנא אמר לאחר המינוי: "אני מודה על האמון ועל הזכות לשמש כעורך הראשי של מקור ראשון. זו סגירת מעגל מרגשת עבורי וגם יציאה לדרך חדשה ואני מקווה שאוכל לקחת  את מקור ראשון על הישגיו, להמשיך את המורשת ולהצעיד אותו קדימה".

ד"ר מרים אדלסון

ד"ר מרים אדלסון צילום: יח"צ

"אנו שמחים שחגי ימשיך להוביל את צוות הכותבים"

ד"ר מרים אדלסון, מו"ל הקבוצה אמרה: "קשה לתאר את תרומתו העצומה של חגי סגל לצמיחתו וקידומו של העיתון 'מקור ראשון' לאורך השנים ואנו שמחים שחגי ימשיך להוביל את צוות הכותבים המקצועי שלנו גם בשנים הקרובות. אנו מברכים על חזרתו של אלעד טנא לעיתון שהיה עבורו בית ואנו בטוחים כי טנא יצעיד את העיתון לגבהים חדשים".