כואב: ההורים של הדר מוכתר שילמו על הטעות שלה

פליטת הפה של הדר מוכתר עולה כסף להורים של יו"ר מפלגת צעירים בוערים | ברשות המיסים גבו תשלום מההורים על הדירה בחיפה שרשמו על שם הבת המפורסמת

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/11/22 19:21 יד בחשון התשפג

כואב: ההורים של הדר מוכתר שילמו על הטעות שלה
הדר מוכתר , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הגיע הזמן לשלם על קמפיין צעירים בוערים? אחרי שנחשף כי להדר מוכתר יש דירה, ואחרי שהפוליטיקאית הצעירה הודתה כי הוריה רשמו את הדירה על שמה רק כדי לחמוק מתשלום מס, ברשות המיסים גבו מההורים את המס שהסתירו, אך פטרו אותם מתשלום קנס. כך פורסם היום (ג') 'באתר וואלה'.

הצל זועם על הדר מוכתר: "אבוש קנה לה דירה בחיפה, אני שונא שקרנים"

כזכור, אתמול יואב אליאסי, המוכר בכינוי "הצל", פרסם במהלך מערכת הבחירות בחשבון הפייסבוק שלו סרטון בו הוא חושף מסמך, לפיו למוכתר יש דירה בבעלותה, וייתכן כי דבריו הקשים של הצל גרמו למוכתר להחליט שלא להתראיין יותר.

"הגברת הצעירה הזאת שלא יודעת מה זה אין ורוצה לייצג אותנו אבל נולדה עם כפית זהב בפה", אמר הצל בזעם. "היא לא יודעת כמוני מה זה לחפש אוכל בפח. היא מנצלת בציניות את המילה 'דירה' כי היא יודעת שזה הטריגר שלנו. לבחורה מגיל 19, בזמן שאתם נאבקים על החיים שלכם, אבוש קנה לה דירה בחיפה". 

בסיום הסרטון, אמר הצל בכעס רב: "מה זו החרטה הזאת? זה מקבל במה בטלוויזיה ללא הפסקה. משקרים לנו בפנים. ח'אלס עם הדבר הזה. אין לי כלום נגדה אבל אני שונא שקרנים, ואת גברת, קרנית".