בן גביר הכריז: בממשלה הבאה אדרוש את המשרד לביטחון הפנים

יו"ר עוצמה יהודית הכריז על רצונו בתפקיד השר לביטחון הפנים בממשלה הבאה, והציג את תכנית העבודה שלו: "ההתדרדרות בביטחון האישי, הפרוטקשן והטרור החקלאי התחילו לפני 15 שנה" | נתניהו: "בן גביר יהיה שר בממשלה רק אם אני אקים את הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/22 18:44 ה בחשון התשפג

בן גביר הכריז: בממשלה הבאה אדרוש את המשרד לביטחון הפנים
בן גביר, הערב, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לאחר שחזר מהלווייתו של חברו רונן חנניה הי"ד שנרצח אמש בפיגוע בחברון, הכריז יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, כי ידרוש את תפקיד השר לביטחון הפנים בממשלה הבאה. "יותר מדי זמן ישראל מסתגרת בבית", אמר בן גביר בפתח דבריו והזכיר את גל הטרור בערי ישראל. בסיום דבריו אמר בן גביר כי המצב הביטחוני הקשה לא החל בתקופת הממשלה האחרונה.

כאמור, בן גביר הזכיר את גל הטרור בערי ישראל: "האויבים שלנו יצאו בשנה האחרונה למסע רצח בחדרה, באריאל, בבני ברק, בתל אביב  ובכל רחבי הארץ - במטרה לטבוח ביהודים. חבורות של פורעים מטרידים מדי ערב בנות צעירות במרכז ירושלים, בלב באר שבע, בעכו, וברמלה. למשטרה אין את הסמכות לטפל בפורעים, הנגב הפך למערב הפרוע והטרור החקלאי מכה מכות אנושות את המושבים והקיבוצים ויש אוזלת יד". 
 
"רק היום ראינו איך לוחמים שוב מותקפים בחברון, רצים לעברם עם אלות ולחיילים אסור לפתוח באש. רק היום ראינו עוד ניסיון לרצוח חיילים בבקעה". 

"במקום להתייצב למשימה גנץ ולפיד והשר הכושל עמר בר לב  נרדמו בשמירה"

לדבריו של יו"ר עוצמה יהודית, לפני כשנה וחצי עמדנו כפסע מפני אסון נורא עם הפרעות ברעים המעורבות. "גדודים של שונאי ישראל מבית פשטו על שכונות יהודיות מתוך כוונה לרצוח משפחות שלמות. שומר חומות היה תמרור אזהרה בוהק, אבל במקום להתייצב למשימה גנץ ולפיד והשר הכושל עמר בר לב  נרדמו בשמירה".
 
"במהלך כהונתה של ממשלת השינוי ספגה ישראל עלייה של למעלה מ-400% בפיגועי הטרור. בגלל גנץ ולפיד ישראל חזרה לשגרה מדממת של רצח יהודים, והכי חמור השוטרים והחיילים שלנו עם ידיים כבולות, לא מאפשרים להם לטפל בטרור". 

"אבקש לכהן כשר לביטחון פנים"

בן גביר טען בדבריו כי בחודשים האחרונים פנו אליו מאות שוטרים, לוחמים קצינים ואמרו לו להציל את המשטרה: "פונים אלי אלפי אזרחים עם תחושות חוסר הביטחון, אנחנו מפחדים ללכת ברחוב. יש הפקרות, אין הגנה, ואלה ששונאים אותנו מרימים את הראש. ולכן אני מודיע הערב, שבכוונתי לדרוש בממשלת הימין שתקום בעזרת ה׳, את תפקיד השר לביטחון פנים".
 
עוד הוא הוסיף על כך: "אני עושה את זה אחרי שיקול דעת רציני, שנה וחצי של עבודה בוועדה לביטחון פנים, דיונים יום יומיים וסיורים, עבודת הכנה משמעותית, אחרי כמות גדולה של פניות משוטרים. בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון פנים".

"בן גביר יהיה שר בממשלה רק אם אני אקים את הממשלה"

מראש האופוזיציה בנימין נתניהו נמסר: "בן גביר יהיה שר בממשלה רק אם אני אקים את הממשלה הבאה, וכדי שזה יקרה הליכוד חייב להיות גדול יותר מלפיד".

מיש עתיד נמסר בתגובה: "בן גביר המורשע בטרור שהודיע שבכוונתו לבטל את משפט נתניהו עכשיו דורש לעצמו את תיק ביטחון הפנים. נתניהו הסחיט יהיה שבוי של בן גביר בממשלה הקיצונית והחשוכה שיקים. אסור לתת להם לפגוע בשוטרים ובחיילים ולקחת את המדינה אחורה לטובת אדם אחד".

 

תכנית בן גביר למשרד לביטחון הפנים

יו"ר עוצמה יהודית הציג את התכנית שלו ליישום במשרד לביטחון פנים, עליה עמל תוך התייעצות עם אנשי מקצוע, עשרות קצינים בדימוס וצוות של שני ניצבים ונצמי"ם לשעבר. "התכנית מתבססת על חמש נקודות מרכזיות כאשר במקביל אליהן כמובן נדאג לתנאי השוטרים, העלאת משכורות וגיוס המוני למשטרה, ואני אפרט בקצרה את חמשת הנקודות".

  • שינוי נהלי הפתיחה באש – אין יותר שוטרים וחיילים שזורקים עליהם סלעים ולא מאפשרים להם לירות, אין יותר מחבלים שעומדים עם בקבוק תבערה ואסור לחייל ושוטר לירות בהם עד שהם לא זורקים בקבוקי תבערה.
  • חסינות אישית לשוטרים וחיילים – על כל אירוע לאומני שנועד לפגוע במדינת ישראל, יש חופש פעולה  לחיילים ולשוטרים – יש סעיף כזה בחוק האזרחי, נייבא את הסעיף גם לחוק הפלילי. 
  • ביטול קייטנות המחבלים בבתי הכלא – לא עוד שוקולדה, מרמלדה, בשר כבש, טלוויזיה רב ערוצית, אגף פתוח, טלפונים חופשי למחבלים.
  • טרור חקלאי ופרוטקשן – פעילות חד משמעית, שימוש בסעיפים לאומניים וכפל עונש כלפי מי שפוגע בחלקאים ובבעלי העסקים שלנו.
  • מתן נשק אישי לחיילים משוחררים מרובאי 03 – הפוך מהשר הנוכחי שייזם לקיחת נשק מחיילים משוחררים, אי אפשר להציב שוטר בכל פינה ודווקא בשל כך, צריך לאפשר נשק למי שיודע לתפעל אותו. 

לסיום, בלי להזכיר את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, אמר בן גביר: "ההתדרדרות בביטחון האישי, הפרוטקשן והטרור החקלאי לא התחילו בממשלה האחרונה, אלא לפני 15 שנה. בכל פעם הייתה בממשלה מפלגת שמאל קטנה שמנעה מהליכוד להחזיר את המשילות".

בן גביר באולפן כיפה:



 .