מפכ"ל המשטרה על הרצח בחולון: "מדובר בפיגוע, יודעים מי המחבל"

אחרי הרצח בחולון של קשישה, קובי שבתאי מעדכן: "מסתמן כרגע מבחינה חקירתית שככל הנראה מדובר בכיוון פח"עי. זה הכיוון שאנחנו הולכים אליו. מדובר בחשוד שזהותו ידועה לנו" | תמונתו של החשוד, צעיר בן 28 מקלקיליה פורסמה והמשטרה מבקשת את עזרת הציבור

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/22 22:33 כד באלול התשפב

מפכ"ל המשטרה על הרצח בחולון: "מדובר בפיגוע, יודעים מי המחבל"
קובי שבתאי, צילום: Meir Vaknin/Flash90

אחרי שאישה מחוסרת הכרה אותרה ברחוב החשמונאים בחולון ונבדק החשד כי מדוב רבפיגוע, מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי מעדכן כי מדובר בפיגוע: "מסתמן כרגע מבחינה חקירתית שככל הנראה מדובר בכיוון פח"עי. זה הכיוון שאנחנו הולכים אליו. מדובר בחשוד שזהותו ידועה לנו ואנחנו כרגע בסריקות במעגלים הקרובים ובמעגלים הרחוקים על מנת לנסות לאתר את החשוד". המשטרה פרסמה את תמונת החשוד ברצח ומבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריו: מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

החשוד ברצח

החשוד ברצח צילום: דוברות המשטרה

צילום: מד"א

בתיעוד שהשיגה המשטרה מהזירה, נראה אדם בבגדים כהים כשהוא תוקף את הקשישה עם חפץ, מרביץ לה בראשה ובורח. לפי מספר דיווחים, בעקבות התיעוד גם שב"כ מעורב בחקירה והחלה הבדיקה כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

צילום: מד"א

החובשים של מד"א דניאל גיאת ונתן רוס סיפרו מהזירה: "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".