בני גנץ ביקר בישיבת הסדר חרדית: "גאה בכם"

שר הביטחון ביקר בישיבת ההסדר החרדית חדוותא-דרך חיים בגן יבנה, ולא חסך במחמאות: "מתרגש להיות פה ולראות איך חזון הופך למציאות. אתם מקדימים את המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/09/22 22:00 כד באלול התשפב

בני גנץ ביקר בישיבת הסדר חרדית: "גאה בכם"
גנץ בסלפי עם תלמידי הישיבה, צילום: אלעד מלכה

קריצה: בני גנץ ביקר היום (ג') בישיבת הסדר החרדית "חדוותא – דרך חיים" במסגרת תפקידו כשר הביטחון והמאמצים לגיוס חרדים במסלולים ייחודיים ותורניים של האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון. מסלול ההסדר החרדי משלב בין לימודים תורניים במסגרת ישיבה, הקניית השכלה והכנה לשירות הצבאי, לקראת שירותם הצבאי והשתלבות בשוק היצרני.

בני גנץ וחרדים

בני גנץ וחרדים צילום: אלעד מלכה

מדברי שר הביטחון בני גנץ בישיבה: "אני מתרגש להיות פה ולראות איך חזון הופך למציאות. אתם מקדימים את המדינה שלא נדרשת מספיק לסוגיה החיונית הזו, ואני גאה בכם על הבחירה להתמסר לעולם התורה ולשלב תרומה והתנדבות עבור המדינה. כל זאת כשאתם חלק ממסגרת מצוינת שלא עושה לכם הנחות".

צילום: אלעד מלכה

לדברי שר הביטחון, "מתווה השירות החדש שלנו מבקש לפתוח את האפשרויות של השירות לכל חלקי האוכלוסייה. אתם מיועדים לשירות החשוב ביותר והוא השירות בצה"ל שבסוף דואג לביטחון ישראל. אבל צעירים אחרים יוכלו להשתלב גם במשטרה, בכבאות, בעולם הרפואה והחירום. אני מקפיד על כך שכל המסלולים החדשים שלנו יאפשרו לכם לשמור על הזהות שלכם ועל הרמה הרוחנית שלכם. הרעיון הזה קשור קשר חזק גם לצורך לחבר בין כל חלקי העם. כדי לחבר ביננו יש לי משימה להכיר את הצרכים שלכם הכי טוב, ויש לכם משימה להיות מחויבים לשירות ולנתינה למען העם והמדינה".