"פעלנו בכל הכלים העומדים לרשותנו": בתום מרדף נעצרו חשודים שגנבו 2 משאיות זבל ו-11 רכבים

3 חשודים בהם קטין וחשוד נוסף נעצרו על ידי המשטרה בשעה שנמלטו עם משאית זבל אותה גנבו מחניון משאיות באזור אופקים, בעת מעצרם התברר כי הנהג במשאית הגנובה חסר רשיון נהיגה. כתבי אישום הוגשו נגד החשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/22 12:34 כה באב התשפב

"פעלנו בכל הכלים העומדים לרשותנו": בתום מרדף נעצרו חשודים שגנבו 2 משאיות זבל ו-11 רכבים
משאית הזבל שנגנבה ונתפסה, צילום: דוברות המשטרה

נהגו במשאית זבל גנובה ונתפסו: בחקירה סמויה שנפתחה במרחב נגב, כנגד חשודים בגניבות עלי רכב באזורים שונים ברחבי הארץ, בוצעה פעילות סמויה שכללה מעקב אחר משאית אשפה שנגנבה מחניון משאיות בעיר אופקים, בלשי היחידה המרכזית נגב עצרו את המשאית כשעברה במחסום מיתר, על פי החשד במטרה להעביר אותך לשטחי יהודה ושומרון.

החשודים במשאית נעצרו לאחר שעלו על מחסום דוקרנים שהציבה המשטר קודם לכן וקדמה לכך נהיגה פרועה על הכביש. בתום מרדף רגלי נעצר נהג המשאית והתברר כי אינו מחזיק ברישיון נהיגה, בנוסף המשטרה עצרה חשוד נוסף, קטין בן שישב ליד הנהג במשאית  וכן חשוד נוסף שנהג ברכב המוביל. 

המשטרה עצרה את החשודים תושבי חורה ופזורת דימונה,  ומעצרם הוארך  מעת לעת, במהלך החקירה גילו כי יש קשר בין הכנופייה ל11 מקרים של גניבות רכב במספר ערים ברחבי הארץ, וכן של 2 משאיות אשפה. 

המשטרה הגישה כתבי אישום תוך בקשה להאריך את מעצרם של החשודים עד לתום ההליכים. 

רב פקד נדב טייכמן ראש מחלק תשאול ימ"ר נגב סיפר על האירוע "אירוע חמור של פגיעה ברכושם של אזרחים תמימים. אין ספק כי מדובר בחשודים אשר הייתה להם השפעה רבה על תחושת הבטחון של האזרח הנורמטיבי ופעלנו בכל הכלים העומדים לרשותנו לאיתורם, מעצרם ומיצוי הדין כנגדם".