בחירות 2022

מספר המתפקדים של מפגלת הציונות הדתית נחשף

מפקד מפלגת הציונות הדתית הסתיים עם 24,113 מתפקדים, שליש מהמתפקדים הם צעירים עד גיל 25 והמתפקד המבוגר ביותר בן 98 | סמוטריץ': "תודה על האמון, יחד אתכם נבנה נבחרת מנצחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 15:27 ו באב התשפב

מספר המתפקדים של מפגלת הציונות הדתית נחשף
הציונות הדתית ביום הבחירות בשנה שעברה, צילום: Sraya Diamant/Flash90

בחירות 2022: מפקד מפלגת 'הציונות הדתית' הסתיים אמש (ג') עם מספר של 24,113 מתפקדים מכל רחבי הארץ. מהנתונים עולה כי שליש מהמתפקדים הם עד גיל 25, 46%  מהמתפקדים הם בני 25 ועד 50. המתפקד המבוגר ביותר הוא מאיר היימן בן 98 מהמושב נחלים ששכל שלושה מאחיו ואת דודו במלחמת העצמאות. 

בין הערים הגדולות שמהן הגיעו לא מעט מהמתפקדים: ירושלים, פתח תקוה, גבעת שמואל ובאר שבע. מחוז המרכז עומד על 32%, במחוזות הצפון והדרום יחד המספר עומד על כ-30%, ואילו מיהודה ושומרון מגיעים 32% מהמתפקדים.  

סמוטריץ': נשיב את המחנה הלאומי להנהגת המדינה

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הודה לכל המתפקדים. "תודה. תודה לעשרות האלפים. תודה לצעירים ולמבוגרים, לנשים ולגברים, לאנשי הפריפריה והמרכז. תודה לאנשי העמק ולאנשי ההר, לאנשי העיר ואנשי הכפר. תודה על האמון. בעזרת השם ואתכם ביחד נבנה נבחרת מנצחת, נביא אחדות גדולה של מחנה הימין, ונשיב את המחנה הלאומי להנהגת המדינה", אמר יו"ר הציונות הדתית.

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד  אמר כי "המפלגה היא של הציבור. האמון הגדול של עשרות אלפי המתפקדים נותן בשורה גדולה של אחדות ושותפות אמיתית בתוך בית פוליטי אחד לאנשי הציונות הדתית והימין המאמין. יחד נפעל למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל".