המועמד הסרוג בעד היפרדות מהפלשתינים: "גם אם היא כוללת את פינוי משפחתי"

המועמד הסרוג לרשימת מפלגת העבודה, יאיא פינק, בסרטון בפייסבוק: "קדושת החיים גבוהה מקדושת האדמה" | פינק מסתמך על דברי הרב עובדיה: "יש להיפרד מהפלשתינים לצורך שמירה על ישראל יהודית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/22 22:11 ד באב התשפב

המועמד הסרוג בעד היפרדות מהפלשתינים: "גם אם היא כוללת את פינוי משפחתי"
פועלים פלשתינים, צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

יאיא פינק, המועמד הסרוג המתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה, שחרר הערב סרטון לעמוד הפייסבוק שלו ובו הוא פורש את משנתו ביחס ליהודה ושומרון. הוא מספר שיש לו משפחה וחברים ביו"ש, שמדובר בחלק מארץ אבותינו, אך למרות זאת הוא מאמין שצריך להיפרד מהפלשתינים. 

וכך כותב פינק: "חלק מהמשפחה שלי גרה ביהודה ושומרון, חברים שלי גם גרים שם - ולצד זאת ברור לי שקדושת החיים גבוהה מקדושת האדמה. תמורת שלום אמת כמובן שצריך לשלם מחירים. ההיפרדות מהפלשתינים היא המעשה ההכרחי, היחידי והנכון למי שרוצה לשמור על ישראל יהודית, בטוחה ודמוקרטית".

"סיפוח יהפוך את ישראל למדינה עם רוב פלשתיני"

פינק ממשיך ומדבר על חשיבות השמירה על רוב יהודי בישראל והסכנה בסיפוח ואמור: "הם שם ואנחנו כאן הוא הפתרון הציוני שימנע סיפוח מיליוני פלשתינים מחד, וימנע את הפיכתה של ישראל למדינה אחת עם רוב פלשתיני מאידך. אנחנו חייבים ליזום מהלכים בוני אמון ומקדמי הפרדות".

בפריימריז לרשימת מפלגת העבודה יתקיימו בעוד קצת יותר משבוע. יאיא פינק יתמודד בבחירות לרשימה ומבקש לחדש את "הברית ההיסטורית" כלשונו, בין מפלגת העבודה ובין הציונות הדתית: "תבחרו בי בפריימריז ואני מתחייב לעבור במיוחד בין קהילות של הציונות הדתית והציבור המסורתי בישראל ולשכנע אותם שדרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום" הוא מסכם בסרטון.

מפלגת העבודה 2021

מפלגת העבודה 2021 | צילום: Avshalom Sassoni/Flash90