התאונה הקשה בסיני: שני ישראלים נהרגו, חמשת הפצועים הובאו לארץ

בשעות הצהריים התרחשה תאונה קשה בחצי האי סיני בה נפצעו שבעה ישראלים, שניים מהם באורח קשה. הפצועים עברו את הגבול לארץ | משרד החוץ מעדכן כי נקבע מותם של השניים וכי הוא פועל להבאת הגופות ארצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 20:17 כט בתמוז התשפב

התאונה הקשה בסיני: שני ישראלים נהרגו, חמשת הפצועים הובאו לארץ
מעבר טאבה, צילום: פלאש 90

טרגדיה בסיני: הותר לפרסום כי שני ישראלים נהרגו היום (ה') בתאונת דרכים בחצי האי סיני. מדובר ברכב הסעות שהתנגש ברכב אחר, וישנם עוד חמישה ישראלים שנפצעו באופן בינוני וקל. כלי תקשורת במצרים דיווחו על התאונה, ומשרד החוץ עודכן בפרטים. ההרוגים עדיין נמצאים בחצי האי, וצה"ל שלח מסוקים עם לוחמי 669 לגבול לסיוע ופינוי.

ממד"א נמסר (20:40): "ברגעים אלו צוותים של מגן דוד אדום חברו לאמבולנסים מצרים שהגיעו למעבר טאבה לאחר שנפצעו בתאונת דרכים בסיני בשעות הצהרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח יוספטל 5 פצועים, בהם בת 23 במצב בינוני עם חבלת בטן ו-4 קל".

https://twitter.com/AlmakdesyMedia/status/1552644089807527936?t=LOE3g9svX7YczgfYLC5xXg&s=19

משרד החוץ מסר: "לצערנו היום, בשעות אחרי הצהריים, נהרגו שני אזרחים ישראלים בתאונת דרכים בנואיבה שבסיני, הודעה נמסרה למשפחות. בנוסף להרוגים, נפצעו 5 אזרחים בדרגות שונות, כולם בהכרה מלאה ולא נשקפת סכנה לחייהם. המחלקה לישראלים בחו"ל, יחד עם הקונסול במצרים, עושים מאמצים לסייע בפינוי הפצועים ובהבאת המנוחים לישראל".