מתן כהנא תוקף את נתניהו: "מי שלא לוקח אחריות שלא יבקש לאחוז בהגה ההנהגה"

אחרי שמסר את עדותו בפני ועדת מירון, תקף מתן כהנא את נתניהו שהוא לא כשיר לכהן כראש ממשלה אחרי שהוא לא לקח אחריות על האסון | אביגדור ליברמן: "ביבי, תמשיך לא לדעת ואנחנו נמשיך לדאוג ולטפל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/22 14:28 כב בתמוז התשפב

מתן כהנא תוקף את נתניהו: "מי שלא לוקח אחריות שלא יבקש לאחוז בהגה ההנהגה"
נתניהו וכהנא, צילום: פלאש 90

בחירות 2022: הבוקר (ה') עלה נתניהו על דוכן העדים והחל במסירת הצד שלו לאסון הטראגי בו קיפחו את חייהם 45 מתפללים. את הדיון מנהלת יושבת ראש הוועדה, השופטת בדימוס דבורה ברלינר. אחרי שראש הממשלה לשעבר אמר את עדותו, התגובות החלו לצוץ.

מתן כהנא: אל תבקש לאחוז בהגה ההנהגה

סגן השר מתן כהנא, שהשתתף בעבר בדיון בנושא מירון ולקח אחריות על האירועים השנה במסגרת תפקידו 'השר הממונה על ההילולה', צייץ בחשבון הטוויטר שלו על עדותו של בנימין נתניה: "מי שלא לוקח אחריות שלא יבקש לאחוז בהגה ההנהגה".

אביגדור ליברמן: אתה לא ידעת, אתה לא טיפלת

לקרב המתקפות, מצטרף גם שר האוצר, אביגדור ליברמן, שטוען שנתניהו לא התייחס נושאים חשובים בזמן כהונתו בראש ממשלה. "כמו שלא ידעת על המצוקות של חיילי צה״ל, של הקשישים, של ניצולי השואה, של הנכים, של העובדים הסוציאליים ושל רבים אחרים", צייץ ליברמן, "אתה לא ידעת, אתה לא טיפלת ואנחנו בשנה אחת הענקנו להם תוספות שכר משמעותיות ומענקים ששיפרו את איכות חייהם. ביבי, תמשיך לא לדעת ואנחנו נמשיך לדאוג ולטפל".