האזינו יש למה לחכות? ליברמן מודיע: בקרוב נוריד את מחירי הבנזין

שר האוצר מתייחס לעליות המחירים במשק וקובע שלושה מהלכים שלטענתו יספיק לבצע לפני הבחירות, ביניהם הורדת מחירי הבנזין בראשון לאוגוסט | על הסוגיה הפוליטית אמר ליברמן: "רוצים להמשיך בקואליציית שינוי בלי ש"ס ויהדות התורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 10:32 כ בתמוז התשפב

יש למה לחכות? ליברמן מודיע: בקרוב נוריד את מחירי הבנזין
תחנת דלק. ארכיון, צילום: Jamal Awad/Flash90

בצל עליות המחירים ברוחביות במשק, שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין ופרס את תכניתו להדשים הקרובים. "אני רוצה להגיע עד סוף השבוע הבא להסכם קיבוצי עם המורים ואני רוצה להוריד את מחירי בנזין ומחירי דיור. אלה שלושה מהלכים שנספיק לעשות לפני הבחירות".

"זה דבר חסר תקדים"

בנוגע להורדת מחירי הבנזין אמר שר האוצר: "אני מאמין שגם בתחום הבנזין בראשון לאוגוסט נוריד מחירים. הממשלה גבתה דיבידנדים מחברות ממשלתיות, 1.4 מיליארד שקלים. זה דבר חסר תקדים וזה לא היה לפני, שיא של כל המנים. זה יהיה מקור התקציב להורדת הבלו. אנחנו בודקים מקורות תקציב ולא מפזרים סתם הצהרות", אמר ליברמן ברשת ב'.

כזכור, רק אתמול (ב') חברת הטואלטיקה קימברלי-קלארק ישראל הודיעה על עליית מחירים בחלק ניכר ממוצריה בשיעור של בין 5.5% ל- 9.6%. קימברלי-קלארק ישראל, חברת בת של מותג קימברלי קלארק הבינלאומי, מייצרת מוצרי נייר וטואלטיקה מתכלים ובין שלל מותגיה: האגיס, טיטולים, לילי, ניקול, קוטקס ועוד.

בהמשך הריאיון אמר ליברמן על הסוגיה הפוליטית: "המטרה שלנו - להמשיך בקואליציית שינוי בלי ש"ס ויהדות התורה. מפריע לי החיזור הגורלי של כל השותפים, ללא יוצא מן הכלל, אחרי דרעי וגפני".