נתניהו על התליון בדמותו: "הנאמנות היחידה היא לדגל ולערכים שלנו"

בסרטון שהועלה ברשתות החברתיות, התייחס יו"ר האופוזיציה לתליון הזהב בדמותו: "לא צורך שום תליון, לא צריך שום הצהרת נאמנות. הנאמנות שאנחנו צריכים זו נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/22 14:36 יט בתמוז התשפב

נתניהו על התליון בדמותו: "הנאמנות היחידה היא לדגל ולערכים שלנו"
צילום: Olivier Fitoussil/Flash90

סערת "התליון": בגבעת זאב אמש נערך כנס פעילים של מפלגת הליכוד ובו, בין השאר, חולקה "שרשרת נאמנות" מוזהבת ובה תליון בדמותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו. במהלך הכנס ניסתה פעילת הליכוד היידי מוזס, המתמודדת בפריימריז של המפלגה, לענוד את תליון הזהב לצווארו של חבר הכנסת ישראל כ"ץ. יו"ר הליכוד התייחס לכך היום (ב') בסרטון שהועלה ברשתות החברתיות. 

"לא צורך שום תליון, לא צריך שום הצהרת נאמנות. הנאמנות שאנחנו צריכים זו נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו: השמירה על ארץ ישראל, לביטחון ישראל, המאבק באיראן, לכלכלה חופשית, להורדת מחירים ויוקר המחייה - אלו הדברים האמיתיים. מעל כל נאמנות לזה, לדגל שירד ואנחנו נרים אותו מחדש".

בנוסף, נתניהו שחרר עקיצה מכוונת כלפיי יריביו הפוליטים, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, על כך שבמפלגותיהם לא נערכות בחירות מקדימות. "דרך אגב, מתי הפריימריז ביש עתיד ובישראל ביתנו? סתם, לא יהיה", עקץ נתניהו.

ישראל כ"ץ שהואשם בהסרת התליון: "אינני עונד שרשראות, ככה נראה עיוות מגמתי"

הבוקר (ב') מיהר השר לשעבר כ"ץ להסביר מדוע הסיר את השרשרת ובציוץ בטוויטר כתב: ''אתמול בכנס בגבעת זאב ניסתה מישהי לענוד לצווארי שרשרת. אני לעולם לא עונד שרשראות, לכן כפי שרואים בסרטון - סילקתי אותה מיד בלי לדעת כלל מה זו השרשרת. לא הייתי מתייחס לקוריוז כזה, אלמלא צייצו בתקשורת: 'ישראל כ"ץ ענד שרשרת עם דיוקן של ביבי'. ככה נראה עיוות מגמתי''.

באתר האינטרנט שבו נמכר התליון המוזהב נכתב: "שרשרת מיוחדת לאוהבי ביבי אמיתיים - נשים וגברים כאחד. שרשראות ייחודיות בעיצוב ובאיכות מעולה. סמל הנאמנות - שרשרת שמסמלת את חזרתו של ראש הממשלה האמיתי בנימין נתניהו לראשות הממשלה. ככל שיותר תומכים יענדו את השרשרת, השמאל יבין שאנחנו עדיין כאן ולא מתכוונים לוותר".