"אני מת לרצוח אותך, תתכונן": כתב אישום נגד תושב בית שמש שאיים על ליברמן

בחור כבן 18 נעצר לאחר שכתב לשר האוצר, "אני מת לרצוח אותך עם אני רק יראה אותך תתכונן עם סכין או עם גרזן???". בהודעה נוספת איים גם על בני משפחתו | כתב האישום הוגש היום על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/22 12:46 יד בסיון התשפב

"אני מת לרצוח אותך, תתכונן": כתב אישום נגד תושב בית שמש שאיים על ליברמן
ההודעות שקיבל ליברמן, צילום: צילום מסך, דוברות המשטרה

משטרת ישראל השלימה היום (ב') חקירת חשוד תושב בית שמש, בחשד לאיומים ברצח שר האוצר אביגדור ליברמן ובני משפחתו ברשת החברתית. בשעות הבוקר הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים.

חקירת המשטרה נפתחה לפני מספר ימים, התנהלה בתחנת בית שמש של מחוז ירושלים, והובילה למעצרו של תושב בית שמש (18) החשוד במעשה והעברתו לחקירה במשטרה. 

שעות ספורות טרם מעצרו, התקבלה תלונה במשטרה אודות איומים ברשת החברתית כלפי שר האוצר אביגדור ליברמן ובני משפחתו. האיומים כללו הודעות ששלח בהם נכתב: "אני מת לרצוח אותך עם אני רק יראה אותך תתכונן עם סכין או עם גרזן???". בהודעה נוספת כתב: "אני ירצח אותך או את המשפחה שלך".

עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה והחשוד במעשה אותר ונעצר. בחקירה שהתנהלה בתחנת בית שמש עלה כי הרקע למעשה הוא תפקידו של נבחר הציבור. עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד. כאמור, היום הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן