דריסת המתנדב | מעצרם של תושבי רהט הוארך בחשד לרצח

בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים מרהט שפרצו את מחסום הבידוק המשטרתי ודרסו למוות את מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי. החשודים יחקרו במישור הפלילי

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/22 07:44 יג בסיון התשפב

דריסת המתנדב | מעצרם של תושבי רהט הוארך בחשד לרצח
עמיחי כרמלי ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

דריסת המתנדב: המשטרה עצרה אתמול חמישה חשודים במעורבות ברצח מתנדב אגף התנועה רס"ר עמיחי כרמלי ז"ל, ופציעתם של שניים נוספים ובתום דיון הלילה בבית המשפט הוארך מעצרם. כזכור, שוטרי תחנת ראשון לציון הבחינו בשבת לפנות בוקר ברכב חשוד הפוגע במונית בעיר ונמלט מהזירה לכיוון צומת בית דגן, כאשר בהגיעם אל מחסום בידוק שכרות בכביש 412, דרסו 4 מתנדבי מתנ"א שפעלו במקום.

חוקרי היחידה המיוחדת של משטרת ישראל ללוחמה בפשיעה  במרחב שפלה, יחד עם בוחני התנועה במחוז מרכז, מנהלים החל מאתמול חקירה מואצת בחשד לרצח מתנדב משטרה ופציעתם של שני מתנדבים נוספים שהיו בתפקיד, על ידי מספר חשודים בעת שפרצו את מחסום בידוק השכרות בכביש 412, על פי החשד בניסיון להימלט מהמשטרה. 

זירת הדריסה בבית דגן

זירת הדריסה בבית דגן צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, המשטרה עצרה אמש (שבת) חמישה תושבי רהט בחשד למעורבות באירוע, כאשר בהתאם לצורכי החקירה, ממצאיה וחומרת החשדות, קבע בית המשפט בראשון לציון את הארכת מעצרם של הנהג עד תאריך 16.6.22 ושל ארבעת המעורבים הנוספים - יושבי הרכב הדורס, עד תאריך 14.6.22.

ביקור מתנדבי המשטרה שנפצעו באירוע הדריסה בבית החולים