פעם שניה בשבוע: הסורים טוענים לתקיפה ישראלית באזור דמשק

מקור בצבא סוריה מסר כי בשעה 4:00 לפנות בוקר "ביצע האויב הישראלי תוקפנות אווירית עם רקטות מכיוון הגולן הסורי הכבוש". ביום שני בערב דווח כי ישראל תקפה באזור הבירה דמשק

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/22 07:53 יא בסיון התשפב

פעם שניה בשבוע: הסורים טוענים לתקיפה ישראלית באזור דמשק
אילוסטרציה, צילום: Basal Awidat/Flash90

לפנות בוקר (ו') דווח בסוריה על תקיפה ישראלית במדינה. מקור בצבא סוריה מסר כי בשעה 4:00 לפנות בוקר "ביצע האויב הישראלי תוקפנות אווירית עם רקטות מכיוון הגולן הסורי הכבוש". הגורם הוסיף כי "הרקטות כוונו לכמה נקודות מדרום לעיר דמשק, והיו כמה אבדות חומריות", הוסיף הגורם.

מדובר בתקיפה השנייה שמיוחסת לישראל בשבוע האחרון, אחרי שביום שני בערב דווח כי ישראל תקפה באזור הבירה דמשק. "מערכת ההגנה האווירית הסורית התעמתה עם מתקפת טילים ישראלית שכוונה לאזור הכפר הדרומי של דמשק", דווח ביום שני השבוע. על פי הדיווחים התקיפה בוצעה מאזור הגולן, ופיצוצים עזים נשמעו בבירה הסורית, אולם לא דווח על מידת הנזק והאם היו נפגעים.

לפני כשבועיים דווח בסוריה על תקיפה ישראלית נוספת. בדיווח נכתב כי שלושה בני אדם נהרגו ליד דמשק במתקפת טילי קרקע-קרקע. שריפה פרצה במקום התקיפה ונדחו לפחות שתי טיסות בנמל התעופה הבינלאומי בדמשק.

שבוע קודם דווח על תקיפה באזור מסיאף שבמערב סוריה, שם נמצא מרכז לפיתוח ודיוק טילים. באותה תקיפה, כך על פי דיווח סורי, נהרגו חמישה בני אדם. התקשורת הממלכתית בסוריה דיווחה גם שבעה פצועים, בהם ילדה.