אבי המחבל מבני ברק מערער לבית המשפט: "מדובר באבא שאיבד את בנו"

במשפחת המחבל עירערה לבית המשפט נגד הריסת ביתם, הפרקליטה של אבי המחבל: "האב תומך ולא מסתייג במעשה הבן. לכן אין פה מימד הרתעתי ויש לשקול מחדש" השופטת חיות: "טקסט פשוט מקומם"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 12/05/22 14:15 יא באייר התשפב

אבי המחבל מבני ברק מערער לבית המשפט: "מדובר באבא שאיבד את בנו"
מעצר חשודים לאחר הפיגוע בבני ברק, צילום: דובר צה"ל

חודש חלף מאז הפיגוע הקשה בבני ברק בו נרצחו שלושה אזרחים ישראלים: רס"מ אמיר ח'ורי ז"ל סייר-אופנוען בתחנת בני ברק מרחב דן במחוז ת"א, בן 32 תושב נוף הגליל. שלום יעקב ישראל ז"ל בן 37 מבני ברק. הרב יחזקאל אבישי דוד ז"ל בן 30 מבני ברק. בנוסף, בפיגוע נרצחו שני נתינים זרים מאוקראינה, בני 23 ו-32.

בבית המשפט העליון דנים כעת בעתירה של משפחת המחבל שביצע את הפיגוע נגד הריסת ביתם. כזכור, ב-10 באפריל 2022, נמסרה הודעה למשפחת המחבל דיא חמארשה על כוונת צה"ל להרוס את הבית בו התגורר.

"בסוף מדובר באבא שאיבד את בנו"

במשפט מדברים על פוסט שרשם אביו של המחבל ובו הודה למי שניחם אותו על מות בנו. הפרקליטה המייצגת את המשפחה אומרת: "בסוף מדובר באבא שאיבד את בנו". השופטת חיות מתפוצצת עליה: "זה טקסט פשוט מקומם, הוא התגאה בבן שלו". נציגת המדינה משיבה: "האב תומך ולא מסתייג במעשה הבן. בפסיקה נקבע שהתמיכה בדיעבד של בני המשפחה היא שיקול שצריך לשקול בנוגע להרתעה שיש בהריסת הבית". כך דווח בל"צ.