הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע בבני ברק מובא למנוחות: "סוככת על הילד בגופך"

בבית העלמין פונוביז בבני ברק מובא למנוחות הרב הצעיר שנרצח אמש על ידי מחבל מוסלמי. אחיו ספד לו: "התקשרת אליי ואמרת לי שאתה שומע יריות. פחדת עליי, אמרת לי 'תישאר בבית', ולא שמעתי ממך יותר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/03/22 11:19 כז באדר ב'

הרב אבישי יחזקאל שנרצח בפיגוע בבני ברק מובא למנוחות: "סוככת על הילד בגופך"
הרב אבישי דוד יחזקאל מובא למנוחות, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המונים מלווים את הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד בן ה-29 בדרכו האחרונה. מסע ההלוויה של הרב יצא הבוקר (ד') בשעה 09:30 מביתו בבני ברק והוא ייטמן בבית העלמין פונוביז בעיר. הרב אבישי שהניח אחריו הורים, אח ואחות, אישה הרה וילד בן שנה וחודשיים, הוא אחד מחמשת הנרצחים בפיגוע אמש בבני ברק.

הרב יחזקאל נרצח בעת שטייל עם בנו התינוק, כשהוא מחזיק אותו בידיו ומסוכך עליו. אחיו של יחזקאל, הרב עובדיה יחזקאל, ספד בדמעות: "אתמול בלילה העולם התהפך, זו אבידה כל כך גדולה. התקשרת אליי ואמרת לי שאתה שומע יריות. פחדת עליי, אמרת לי 'תישאר בבית', ולא שמעתי ממך יותר".

"סוככת על הילד בגופך. תמיד קירבת, תמיד אהבת, תמיד שימחת אותי, את האחים, את האחיינים. היית פשוט נפלא. כל כך נהננו ממך. זו אבידה של כולם העולם. אוי אבישי כמה חשבת עלינו, כמה אהבת אותנו, אמרת שיש לנו אהבה מיוחדת. היית אח שלי ונלקחת מאיתנו בחטף. הסימניה שלך הייתה בזוהר הקדוש שכתוב שם 'ואהבת את השם אלוקיך בכל לבבך'".