סקר מנדטים: נתניהו ולפיד מתחזקים - סער בחוץ ומה קורה עם בנט

סקר חדש מלמד כי לו הבחירות היו נערכות היום הליכוד ויש עתיד היו מטפסות ל-36 ו-20 מנדטים, בהתאמה. הציונות הדתית היתה מתחזקת ל-8 וישראל ביתנו יורדת ל-6 | סמוטריץ': "צריך שאנשים יבינו שחייבים ממשלה חדשה בראשות נתניהו עוד בקדנציה הנוכחית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/05/22 09:38 ב באייר התשפב

סקר מנדטים: נתניהו ולפיד מתחזקים - סער בחוץ ומה קורה עם בנט
נתניהו ולפיד, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סקר מנדטים חדש של מכון רפי סמית, שפורסם הבוקר ב"גלי ישראל", מלמד כי לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד בראשות נתניהו היתה מתחזקת בשישה מנדטים ועולה ל-36. יש עתיד של לפיד היתה עולה ל-20 והציונות הדתית של סמוטריץ' מטפסת ל-8. ימינה של ראש הממשלה בנט היתה נחלשת במנדט אחד ויורדת ל-5 סך הכול, בעוד שתקווה חדשה של סער כלל לא היתה עוברת את אחוז החסימה.

הליכוד - 36
יש עתיד - 20
הציונות הדתית - 8
ש"ס - 8
יהדות התורה - 7
העבודה - 7
כחול לבן - 7
ישראל ביתנו - 6
הרשימה המשותפת - 6
ימינה - 5
רע"מ - 5
מרצ - 5
תקוה חדשה- 2%  

מבט לגושים: גוש נתניהו - 59, גוש הקואליציה - 55, המשותפת - 6.

רפי סמית הוסיף פרט מעניין נוסף בגלי ישראל: "למפלגות הקואליציה, כגון ימינה, רק 40% בממוצע בטוחים שיצביעו למפלגה. בבחירות הללו על פי הסקר - אחוז הנאמנות למפלגות האופוזיציה עומד בסביבות 70%". 

סמוטריץ': "לא חייבים להגיע לבחירות"

‏חבר הכנסת ‎בצלאל סמוטריץ', אמר הבוקר ברדיו "קול ברמה", כי לא חייבים להגיע לבחירות. "יש פה רוב ימני בממשלה הזו וצריך שאנשים יבינו שחייבים ממשלה חדשה בראשות נתניהו עוד בקדנציה הנוכחית, גם אם זה אומר להוריד שנאות וחרמות מצד כולם. ואם אין ברירה אלא ללכת לבחירות, אז לעשות הכול כדי שהמחנה הלאומי יגיע ל-61". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן