גנץ בהשוואה מקוממת: "לא נאפשר לטרוריסטים ופרובוקטורים לפגוע במקומות הקדושים"

שר הביטחון סייר בבסיס יחידת המסתערבים ביהודה ושומרון, ובהתייחסות למהומות בירושלים ערך הקבלה שערורייתית. בהמשך איים על ארגוני הטרור בעזה ואמר: "אם יימשכו ההסתה והירי – תושבי עזה ייפגעו קשות"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/04/22 19:06 יח בניסן התשפב

גנץ בהשוואה מקוממת: "לא נאפשר לטרוריסטים ופרובוקטורים לפגוע במקומות הקדושים"
גנץ עם מפקד מג"ב בביקור בבסיס ימ"ס, צילום: אלעד מלכה

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (ג') בבסיס יחידת המסתערבים של יהודה ושומרון, ביחד עם מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן. הוא קיבל סקירה על פעילות מג"ב באזור, צפה בתצוגת יכולות, וקיים שיח עם הלוחמים. בהמשך הגיע מעבר שער אפרים ביחד עם ראש רשות המעברים במשרד הביטחון, ארז צידון שם קיים ישיבת עבודה בנוגע להרחבת פעילות המעברים וביקר במעבר הסחורות במקום.

"אתמול תקף צה"ל בעזה בעקבות ירי לשטח ישראל, שלו אחראים ראשי החמאס", הבהיר שר הביטחון, "צה"ל מוכן עם מגוון רחב של אמצעים ומטרות - כדי להבטיח שהשקט והיציבות ימשכו. אם יימשכו ההסתה והירי – ארגוני הטרור יפגעו קשות, וכך גם תושבי עזה, שנהנים כרגע ממהלכים שעשינו לפיתוח הכלכלה ומעבודה בישראל. אלו מהלכים שנרחיב אם תימשך היציבות או שיחזרו לאחור, אם ראשי החמאס יחליטו לפגוע בה".

בהמשך התייחס גנץ למתיחות בירושלים וערך השוואה מקוממת במיוחד: "כפי שאמרתי גם למנהיגים ממדינות האזור, אנו שומרים גם על הסטטוס קוו בהר הבית – ולא נאפשר לטרוריסטים או פרובוקטורים לפגוע במקומות הקדושים". 

"שיתוף הפעולה המצוין בין צה"ל למג"ב, וכלל גופי הביטחון הוא מרכיב קריטי ביכולת של מדינת ישראל לספק לאזרחיה ביטחון – ואנחנו נמשיך להדק ולחזק אותו. גם עכשיו, כלל הכוחות פרוסים בגזרות השונות – בכדי לשמור על אזרחי ישראל ולאפשר את חופש הפולחן", סיכם שר הביטחון.

שר הביטחון עם לוחמי ימ"ס איו"ש

שר הביטחון עם לוחמי ימ"ס איו"ש צילום: אלעד מלכה