בנט סופד לנרצחים בפיגוע: "הלב שלנו פועם איתכם, מדינת ישראל עלתה להתקפה"

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר התייחס ראש הממשלה לפיגוע בדיזינגוף וספד לנרצחים: "זהו יום קשה, מדינת ישראל תעשה כל מה שצריך כדי להילחם בטרור"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 10/04/22 11:51 ט בניסן התשפב

בנט סופד לנרצחים בפיגוע: "הלב שלנו פועם איתכם, מדינת ישראל עלתה להתקפה"
צילום: Marc Israel Sellem/POOL

שלושה ימים חלפו מאז פיגוע הירי בתל- אביב בו נרצחו שלושה בני אדם, שהמשיך את גל הטרור הנוכחי שגבה את חייהם של 14 בני אדם. כזכור, בתום שעות ארוכות של חיפושים נתפס המחבל ראאד חאזם, בן 28 מג'נין.

היום (א') ספד ראש הממשלה נפתלי בנט לשלות הנרצחים- איתם מגיני, תומר מורד וברק לופן: "זהו יום קשה, יום שבו יובאו למנוחות שלושת נרצחי הפיגוע בתל אביב. הלב נשבר. בשם כל השרים, בשם אזרחי ישראל כולם, אני מבקש למסור את תנחומינו העמוקים למשפחות. הלב שלנו פועם איתכן.

"אתמול בלילה ביקרתי את ארבעת הפצועים בבית החולים איכילוב, והמסר שלהם היה דומה מאוד: אנחנו חזקים. תעשו מה שצריך כדי לנצח. ואכן, מדינת ישראל תעשה כל מה שצריך כדי להתגבר על הטרור".

בנט המשיך ואמר כי מדינת ישראל תבוא בחשבון עם כל מי שהיה לו קשר, ישיר או עקיף לפיגועים: "כידוע, כוחותינו הצליחו לשים את ידם על המחבל מהפיגוע בדיזינגוף בתוך כמה שעות, וחיסלו אותו. אתמול והיום פעלנו בג׳נין, משם יצא המחבל שביצע את הרצח בתל אביב. משעות הלילה אנו פועלים בדיעבד, בית גידולו של המחבל שביצע את הרצח בבני ברק - אנחנו ממשיכים להיות מעורבים בטרור ופוגעים במחבלים". 

מדינת ישראל עלתה להתקפה. במהלך השבת קיימנו הערכות מצב - כוחות צה"ל, השב"כ והמשטרה פועלים מסביב לשעון כדי להשיב את הביטחון ולגדוע את גל הטרור הזה.  אני חוזר ומבהיר: אין שום הגבלות על צה"ל, שב"כ ושאר כוחות הביטחון במלחמה נגד הטרור".