ראש מועצת אפרת מגיב לסערת הלהט"ב: "מחוייבים לעסוק בהצלת נפשות"

ראש מועצת אפרת עודד רביבי מגיב לסקר היחס ללהט"ב שקורע את אפרת והביא את רבני המקום לתקוף את היוזמה, "אין לנו ברירה ואנו מחוייבים לעסוק בהצלת נפשות, מהנתונים שהתקבלו עד כה, אני בהלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/22 20:32 ד בניסן התשפב

ראש מועצת אפרת מגיב לסערת הלהט"ב: "מחוייבים לעסוק בהצלת נפשות"
עודד רביבי, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

המועצה המקומית אפרת סוערת בעקבות סקר שהתפרסם במועצה ומבקש מהתושבים להכריע אם היחס לקהילת הלהט"ב נוקשה מדי באפרת ויש להקים פורום להט"בי במועצה. 15 רבנים חתמו על מכתב מיוחד נגד היוזמה וראש המועצה עודד רביבי הגיב: "אין לנו ברירה".

עודד רביבי: "מחוייבים לעסוק בהצלת נפשות. אני בהלם"

בפוסט שפרסם בפייסבוק התייחס רביבי לראשונה לסערה וכתב, "לפני שעה קלה התפרסם מכתב "חתום" ע"י 15 מרבני הישוב. מיותר לציין שאף אחד מכל הרשימה לא פנה אליי בבקשה הבהרה או דיון את נחיצות הסקר, לפני פרסום המכתב בתקשורת. המכתב הגיע לידי רק לאחר הפרסום בתקשורת. ישנו לפחות רב אחד שטוען שלא חתם על המכתב".

רביבי הוסיף: "אני לא מתכוון לפטר את מנסח הסקר או מי שפרסם אותו. זו לא דרכי. אין לנו ברירה ואנו מחוייבים לעסוק בהצלת נפשות. הסקר נועד לאתר את אלה שזקוקים לעזרה. מהנתונים שהתקבלו עד כה, אני בהלם".

במכתב הרבנים שפורסם לראשונה בכיפה כתבו רבני אפרת: "קראנו בזעזוע ותדהמה את הסקר המתפרסם באפרת, אשר מבקש לקדם לגיטימציה ציבורית לעבירות שהצניעות יפה להן. קריאת העולם המערבי לעודד סוגים שונים של קשרים ולנופף בדגלי פריצות בפומבי פוגעת במוסד המשפחה בישראל, פוגעת בנוכחות ה' בקרבנו, ואיננה מסייעת לאנשים המתמודדים עם האתגרים הללו". דרכנו גם איננה בהנפת דגלים אופנתיים, שאינם נותנים מענה אמיתי למצוקות האישיות, אלא בהקשבה אישית ואמיתית לכל אדם באשר הוא". 

מכתב הרבנים נגד מועצת אפרת

מכתב הרבנים נגד מועצת אפרת צילום: ללא