גנץ במטה השב"כ "בכל יום בולם שירות הביטחון הכללי פיגועים נגד אזרחי ישראל"

ברקע גל הטרור והחיסול בג'נין ביקר שר הביטחון במטה שירות הביטחון הכללי והצהיר: "אני רוצה לשבח את השב"כ, שיכולותיו ופעילות אנשיו במטה ובשטח הן תנאי להצלחה המבצעית של צה"ל"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 03/04/22 22:10 ב בניסן התשפב

גנץ במטה השב"כ "בכל יום בולם שירות הביטחון הכללי פיגועים נגד אזרחי ישראל"
גנץ במטה, צילום: תקשורת שב"כ

על רקע החיסול בג'נין אמש בו בפעילות של לוחמי הימ"מ, שב"כ וצה"ל חוסלו שלושה מחבלים בין ג'נין לטול-כרם בקרב יריות. במסגרת פעילות של לוחמי הימ"מ על פי מידע שהתקבל אודות חוליית מחבלים שהייתה בדרכה לבצע פיגוע, ביצעו הלוחמים מעצר של רכב בו נסעה החוליה בין ג'נין לטול-כרם. במהלך ביצוע המעצר נפתחה אש לעבר לוחמי הימ"מ שהשיבו בירי. בקרב היריות שהתפתח במקום חוסלו שלושת מחבלים.

ביקר היום (א') שר הביטחון בני גנץ ביקר בחמ"ל המבצעים המיוחדים של שירות הביטחון הכללי ביחד עם ראש השב"כ רונן בר. גנץ קיים עם בכירים בארגון שיח על הפעילות המודיעינית והמבצעית לבלימת גל הטרור כחלק משיתוף הפעולה בין כלל זרועות המודיעין.

בסיום הביקור אמר גנץ: "אני מבקש לשבח את שירות הביטחון הכללי, שיכולותיו ופעילות אנשיו במטה ובשטח הן תנאי להצלחה המבצעית של צה"ל ושל כלל כוחות הביטחון. ראינו זאת בליל שבת בסיכול שביצעו לוחמי השב"כ, הימ"מ וצה"ל בג'נין. התאמת הפעולות, ומתן הדגש שמוביל השב"כ לגבי פעילות ההסתה ברשתות החברתיות ביחד עם צה"ל ומשטרת ישראל, חיונית לשמירה על היציבות הביטחונית. חשוב לזכור, שבכל יום בולם שירות הביטחון הכללי פיגועים נגד אזרחי ישראל. נמשיך לפעול במשולב, נגד הטרור, מכל סוג ובכל מקום".