בן דודו של אביחי מנדלבליט מונה לצנזור הצבאי הראשי

בתוך תעשייה שמואשמת רבות בקידום מקורבים, קובי מנדלבליט, בן הדוד של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מונה היום על ידי שר הביטחון גנץ לצנזור הראשי של צה"ל

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 24/03/22 18:57 כא באדר ב'

בן דודו של אביחי מנדלבליט מונה לצנזור הצבאי הראשי
צילום: דובר צה"ל

היום (ה') הודיע גנץ כי לאחר התייעצות עם הרמטכ"ל אביב כוכבי, הוחלט למנות את אל"מ קובי מנדלבליט, המכהן כיום כמפקד מערך ההדרכה של אמ"ן, לצנזור הצבאי הראשי.
מנדלבליט (43), בן-דודו של היועמ"ש לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט כיהן בתפקידי ליבה מודיעיניים בדרגים השונים ב-24 השנים האחרונות, ביניהם כקצין המודיעין של פיקוד המרכז וכראש זירה בחטיבת המחקר. הוא בוגר תואר שני בניהול ויישוב סכסוכים מאוניברסיטת בר אילן.

מנדלבליט יחליף בתפקיד את תא"ל דורון בן ברק, המכהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. עם כניסתו לתפקיד בשבועות הקרובים, יועלה מנדלבליט לדרגת תא"ל

נזכיר כי בן דודו, ד"ר אביחי מנדלבליט סיים רק לפני חודש שש שנות כהונה סוערות במיוחד, במהלכן, הגיש כתבי אישום מעוררי מחלוקת, והתבטא בנושאים שונים שגרמו לסערה בציבור הישראלי, - יוצא לאזרחות היישר לתפקיד חדש באוניברסיטת בר אילן, כך על פי דיווח של איילה חסון. 

מנדלבליט עשוי לכהן כפרופסור חבר באוניברסיטת בר אילן, שם עשה את הדוקטורט שלו, ההליכים לאישור התפקיד בעיצומם ונראה כי מנדלבליט ינחת בבר אילן בקרוב.