אחרי החרם של נתניהו: בנט נפגש עם ראשי התנועה הרפורמית

במשך 5 שנים החרים נתניהו את התנועה הרפורמית והקונסרבטיבית | כיום לראשונה ראש הממשלה בנט נפגש עם ראשי הקהילה, גלעד קריב "על הממשלה הנוכחית להחזיר את הקיצונים לשוליים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/22 11:58 כז באדר א'

אחרי החרם של נתניהו: בנט נפגש עם ראשי התנועה הרפורמית
בנט, צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש כעת (ב') עם מנהיגי הרפורמים והקונסרבטיבים בארץ ובצפון אמריקה. מדובר בפגישה ראשונה של ראש ממשלה עם ראשי הזרמים אחרי נתק של 5 שנים שהחל בעקבות נסיגת נתניהו ממתווה הכותל.

בפגישה השתתפו גם חברי הכנסת אלון טל (כחול לבן) וגלעד קריב (העבודה) שכתב:"אחרי 6 שנים של נתק, פגישת ראש הממשלה עם ראשי הזרמים הליברלים בארץ ובתפוצות - בשורה של ממש. רוב הציבור הישראלי מאמין שניתן להגיע לפשרות בסוגיות מורכבות, ועל הממשלה הנוכחית להחזיר את הקיצונים לשוליים. אנו מצפים לבניית רחבת תפילה ממלכתית ומכובדת בחודשים הקרובים לטובת תפילה שוויונית בכותל".

הגינויים מהאופוזיציה לא איחרו לבוא כאשר הראשון היה חבר הכנסת אבי מעוז (הציונות הדתית( שאמר: "המסיכות מוסרות אחת אחרי השנייה. נפתלי בנט ושרי ממשלתו ממשיכים עם האידאולוגיה המסוכנת שלהם, לתת אחיזה לרפורמים במדינת ישראל, ולשם כך הוא נועד עם מנהיגי הרפורמים. מטרת כל השינויים שמבצע השר כהנא בענייני דת ומדינה היא להנדס את תודעתם של אזרחי ישראל כאילו הרפורמים הם עוד זרם לגיטימי ביהדות. עם ישראל חכם יותר מכם, יהדות יש רק אחת ולכן לא תצליחו".

 גם חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) הצטרף: "זהו עוד אחת ממופעי הגיחוך של ראש הממשלה שלא מסוגל לטפל בעיקר ועוסק בטפל שבטפל. ראש הממשלה אינו משדר יציבות ומוכר את ערכיו כעלה נידף".

עוד חבר כנסת שהוסיף היה משה גפני (יהדות התורה) שעקץ את בנט וכב: "לא לחינם הלך זרזיר אצל עורב אלא מפני שהוא מינו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן