נתניהו: "בנט, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום"

ראש האופוזיציה תוקף את ראש הממשלה לאחר הראיונות הרבים והמתוזמנים שהעניק לכלי התקשורת המרכזיים, ויוצא נגד מדיניות הממשלה בטיפול באומיקרון: "כשאנחנו נצא מהאומיקרון זה יקרה לא בזכות בנט אלא למרות בנט"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 30/01/22 20:09 כח בשבט התשפב

נתניהו: "בנט, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום"
בנט ונתניהו , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט ניצל את סוף השבוע האחרון כדי להתראיין למספר כלי תקשורת מרכזיים וטען כי "ניהול גל הדלתא והאומיקרון במדינה מתנהל בצורה הכי טובה בעולם כמעט". קודמו בתפקיד, יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף אותו הערב (א') ואמר : "בפועל כבר שלושה חודשים אזרחי ישראל נמצאים בסגר - סגר לא-רשמי של בידודים המוניים". 

בשידור חי שהעביר בעמוד הפייסבוק שלו, אמר נתניהו: "אזרחים, עסקים ועצמאים נפגעים כלכלית יום-יום מהקורונה ולא מקבלים שום סיוע מהממשלה. אנחנו הבאנו מיליוני חיסונים, הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה ונתנו פיצוי כלכלי לכל מי שנפגעו ממנה". 

נתניהו תקף אישית ראש הממשלה: "בנט הביא אותנו למקום הראשון בעולם במספר החולים לנפש, והוא לא נותן כלום לאזרחים ולעסקים. בפועל הוא והממשלה מעלים את מחירי הדלק, מעלים את מחירי המזון, מעלים מחירים ומעלים מיסים". 

"כל העולם יצא מגל האומיקרון, אבל כשאנחנו נצא זה יקרה לא בזכות בנט אלא למרות בנט, ומחיר היציאה מגל האומיקרון יהיה הרבה יותר גבוה מאשר במדינות אחרות. אם הממשלה המשותקת הזאת רק הייתה מקבלת החלטות, אם רק היו מצמצמים התקהלויות ומגבירים חיסונים למבוגרים ולילדים, היינו חוסכים אלפי חולים קשים ומאות אלפי חולים אחרים שחלקם יסבלו מתופעות לוואי ותסמינים במשך שנים רבות. 

לסיום, הזכיר נתניהו בזלזול את שלל הראיונות שהעניק בנט לתקשורת: "גם אף אחד לא יכול לצפות מה תהיה הפגיעה ארוכת הטווח בהמוני הילדים שחלו בגלל מדיניות ההדבקה ההמונית של בנט. בנט, לא משנה כמה תראיין את עצמך לדעת בעיתונים, אזרחי ישראל מבינים שלמענם אתה לא עושה כלום".