עיריית גבעת שמואל הזמינה את "פרחי ירושלים" שתשיר לממתינים בתור לבדיקות הקורונה

בגבעת שמואל מצאו דרך יצירתית להנעים את זמנם של התושבים בתורים לבדיקות הקורונה, והזמינו את מקהלת הילדים "פרחי ירושלים", ששרו לתושבים הממתינים שירי שבת ושיריו של יורם טהרלב שהלך השבוע לעולמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/22 14:35 ז בשבט התשפב

עיריית גבעת שמואל הזמינה את "פרחי ירושלים" שתשיר לממתינים בתור לבדיקות הקורונה
צילום: יח"צ גבעת שמואל

ההתפשטות הנרחבת של זן האומיקרון גורמת לתורי ענק במתחמי בדיקות הקורונה בארץ. המצב הבלתי נסבל של המתנה בתור אינסופי הביא את המחלקה לתרבות יהודית של עיריית גבעת שמואל, לעשות מעשה ולהנעים את הזמן עבור התושבים הממתינים בתור לבדיקות.

התושבים הופתעו והתרגשו מהמחווה המקורית והיצירתית

בשישי האחרון (7.1) הילדים המוכשרים של להקת פרחי ירושלים בניצוחו של חנן אביטל, הוזמנו על ידי עיריית גבעת שמואל והמתנ"ס הקהילתי, למתחם הבדיקות בעיר, במטרה לשמח את התושבים בשירי ארץ ישראל, בשירי שבת בסימן קבלת שבת מוזיקלית וכמובן גם בשיריו של יורם טהרלב שהלך לעולמו השבוע. התושבים הופתעו והתרגשו מהמחווה המקורית והיצירתית והשתתפו בשירה שהפכה עד מהרה לשירה בציבור.


 
ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "אנו פועלים יחד עם תושבינו במטרה למנוע את התפשטותו של נגיף הקורונה בעיר. פתחנו מתחמי חיסונים ובדיקות, שפועלים לטובת הציבור במהלך כל השבוע כדי לשמור על בריאותם ולעודד אותם להתחסן כולל חיסוני ילדים. על מנת להנעים את זמנם בתורים הארוכים, החלטנו להפתיע אותם במחווה קטנה והזמנו למתחם הבדיקות את מקהלת הילדים, כדי להנעים את זמנם ולעודד קצת את רוחם. זוהי הפעם הראשונה שנעשית יוזמה כזו לציבור שממתין בתור לבדיקות. רובם ילדים שמאוד שמחו על ההפתעה המוזיקלית ואפילו הצטרפו לשירה יחד".