בן גביר טוען: "השמאל חצה את הגבולות והתיר את דמי"

חבר הכנסת מהציונות הדתית התייחס לתגובות הפוליטיקאים מהשמאל, לאחר אירוע תקיפתו בידי מאבטחים ערבים: "אם זאת הייתה עידית סילמן או כל חבר כנסת אחר מהקואליציה היו נותנים לו גב". על המשטרה: "הייתה צריכה לעצור שני הבריונים האלה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 26/12/21 21:44 כב בטבת התשפב

בן גביר טוען: "השמאל חצה את הגבולות והתיר את דמי"
בן גביר נואם, הערב, צילום: ללא

יו"ר עוצמה יהודית וחבר הכנסת מטעם סיעת הציונות הדתית, איתמר בן גביר, נשא הערב (א') נאום תקיף בכנס פתיחת מפקד מפלגתו בעיר רחובות, והתייחס לאירוע התקיפה בתל אביב בשבוע שעבר. "בימים האחרונים עלתה ההסתה רמה מצד גורמים ערבים ואנשי שמאל קיצונים, והאיומים הפכו למעשים. כך, נחצה קו אדום באלימות פיזית של ממש כדי לפגוע בי", אמר בן גביר.

"התגובה של גורמים במערכת הפוליטית, הייתה לא פחות ממדהימה. אם זאת הייתה עידית סילמן או כל חבר כנסת אחר מהקואליציה, היו נותנים לו גב, היו יוצאים מכליהם כדי לגונן, גם על דברים שלא היו ולא נבראו. אבל הפעם, השמאל חצה את הגבולות והתיר את דמי". 

"יש כאלה שישמחו שיפגעו בי"

בן גביר האשים גם את משטרת ישראל ואמר שהיא לא נקייה ולא מתפקדת. "כל חבר כנסת אחר שהיה עובר את זה, המשטרה הייתה פועלת, לוקחת אחריות. המשטרה הייתה צריכה לעצור שני הבריונים האלה".

"היום אנחנו יודעים שאחד הוא מחבל מורשע, שישב בבתי כלא במדינת ישראל על זריקת אבנים על חיילים ובקבוקים על שוטרים, והמחבל השני תומך חמאס, כותב פוסטים בעד פיגועים. אני לא מבין איך הם מתהלכים חופשי ברחובה של עיר והמשטרה שותקת. הכתובת על הקיר. עכשיו הזמן להתעורר, לפני שיישפך דם. יש כאלה שישמחו שיפגעו בי".

בן גביר סיים וקרא להתפקד לעוצמה יהודית: "הם רוצים לפגוע בעוצמה יהודית ודווקא בגלל זה כולם צריכים להתפקד במפקד של עוצמה יהודית. הם לא רוצים איתמר בן גביר אחד, הם יקבלו 50 אלף בן גבירים. הם רוצים לסתום לנו את הפה, אבל זה לא יעזור להם. אנחנו רק נגדל ונפרח, ובעזרת השם נעשה ונצליח".

רחובות, הערב

רחובות, הערב | צילום: ללא