נמשכים החיפושים אחרי רוצחי יהודה דימנטמן הי"ד. צפו

לאחר הפיגוע הקשה בליל יום חמישי בו נהרג יהודה דימנטמן, בצה"ל נמשכים החיפושים אחרי המחבלים. הרמטכ"ל ביקר בזירה ואמר: "אנו נמשיך לפעול ולהרחיב את הפעילות המבצעית ככל שנידרש. לא נחדל עד שנלכוד את המחבלים". צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/21 18:03 יד בטבת התשפב

נמשכים החיפושים אחרי רוצחי יהודה דימנטמן הי"ד. צפו
הרמטכ"ל בזירה, צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי וראש השב"כ רונן בר ביקרו ביום שישי בזירת הפיגוע בשומרון. בפיגוע נהרג נהרג יהודה דימנטמן הי"ד. כוכבי אמר:  "אני שולח את תנחומיי למשפחת דימנטמן ומוסר איחולי החלמה לפצועים. צה"ל וכוחות הביטחון ממשיכים במרדף אחר המחבלים שהיו מעורבים בפיגוע. אנו נמשיך לפעול ולהרחיב את הפעילות המבצעית ככל שנידרש. לא נחדל עד שנלכוד את המחבלים".


(המשך המרדף אחר המחבלים)

אחיו של הנרצח הספיד אותו בהלוויה ואמר: "בשבתות והוא ואתיה עלו לכאן, גרו בפחונים, והכל עשו מתוך שמחה ולא מתוך כעס. אבל הבעיה היותר קשה שלנו זה לא האויבים המסתובבים כאן מסביב, אלא שלעם ישראל יש חולשה, וזה הכי כואב, שחלק מהממשלות תקעו כאן את הגלגלים".

לאחר הפיגוע הוקמה גבעה חדשה מול קריית ארבע: "גבעת יהודה", לזכרו של יהודה דימנטמן הי"ד. הגבעה הוקמה על ידי קבוצת מתיישבים, חלקם חברים של הנרצח. חברת הכנסת אורית סטרוק הגיעה לחזק את המתיישבים, "לנתב את הכאב העצום על הירצחו - לבניה והיאחזות".

בין המשתתפים בהלוויה היה ח"כ איתמר בן גביר שאמר: "הציבור דורש נקמה והוא צודק, צריך לבנות וליישב את ארצנו, אבל גם לכסח את מי שפוגע בנו. ממשלת ישראל צריכה לעשות נקמה, לחזור לסיכולים הממוקדים, ועונש מוות למחבלים ולהפסיק את מדיניות הכל כלול למחבלים בבתי הכלא". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן