ראשי סיעות האופוזיציה החליטו: שירלי פינטו לא תקוזז

חברת הכנסת מימינה שילדה את בתה לפני פחות משבוע תיאלץ להגיע למליאת הכנסת? ראשי סיעות האופוזיציה החליטו שלא להתקזז עמה בהצבעות והציגו מספר דוגמאות מן העבר, שהובילו אותם להחלטה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/12/21 13:32 ט בטבת התשפב

ראשי סיעות האופוזיציה החליטו: שירלי פינטו לא תקוזז
פינטו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שירלי פינטו ילדה את בתה השניה ביום חמישי האחרון. היום (ב') נראה כי חברת הכנסת מימינה תאלץ להגיע למליאה להצבעות ביום חמישי לאחר שראשי סיעות האופוזיציה בראשות הליכוד, החליטו שלא להתקזז עמה בהצבעות. גורמים באופוזיציה איתם שוחחנו דחו כבר בסוסף השבוע שעבר את הביקורת על הסירוב לקזז את פינטו.

אתמול פנתה יו"ר הקואליציה עידית סילמן, ליו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה יריב לוין לצורך מתן קיזוז ליולדת הטריה. "בהתאם לנוהג ולהבנות הקיימות בכנסת זה שנים, נערך קיזוז בין חברת הכנסת בתקופה הסמוכה ללידה לבין חבר כנסת אחר שקובעת האופוזיציה. אשר על כן, אשמח להיפגש עמך השבוע על מנת לגבש הבנות לגבי אורך התקופה שבה תהיה ח"כ פינטו מקוזזת על ידכם. אודה לך על קיזוז ח"כ פינטו לאורך ימי עבודת המליאה השבוע. כולי תקווה כי תאות לבקשתי זו", כתבה סילמן ללוין.

באופוזיציה הבהירו כי יש לדבר תקדים והזכירו את הגעתה של חברת הכנסת ציפי חוטובלי מהליכוד להצבעה שבועיים בלבד אחרי שילדה בשנת 2018.