פרס הוקרה מיוחד הוענק לכשרות צהר בטקס פרסי המטבח הישראלי

"תרומה יוצאת דופן להתפתחות עסקי המטבח": פרס הוקרה מיוחד לכשרות צהר הוענק אמש בטקס פרסי המטבח הישראלי. "הפרס הוא של מי שחלמו, של מי שלחמו. תודה למי שבחרו בכשרות צהר ומכירים בהשפעתה", מסר יהודה זיידרמן מנכ"ל כשרות צהר

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/21 16:10 ה בטבת התשפב

פרס הוקרה מיוחד הוענק לכשרות צהר בטקס פרסי המטבח הישראלי
ראשי מערך הכשרות של 'צהר', צילום: פלאש 90

פרס הוקרה מיוחד הוענק לארגון הכשרות צהר על תרומה יוצאת דופן להתפתחות עסקי המטבח הישראלי. הפרס הוענק בסיומו פסטיבל המטבח הישראלי. בשנה האחרונה חלה עלייה משמעותית במספר העסקים אשר מחזיקים בתעודה של "צהר" וכיום יותר מ-10% מהמסעדות הכשרות בירושלים ובתל אביב מחזיקות בתעודה אלטרנטיבית – ביניהן מסעדות רבות שלא החזיקו בעבר בתעודת כשרות "רשמית".

יו"ר ועדת השופטים של התחרות, עמית אהרנסון, הסביר: "כשנדמה לפרקים שהפילוג בין חלקיה השונים של החברה הישראלית מצליח להיכנס אפילו לצלחת, בחרנו להעניק את פרס ההוקרה השנתי ליוזמה מקרבת זו. אנחנו מאמינים כי שבירת המונופול של הרבנות הראשית על הכשרות ויצירת אלטרנטיבה שקופה, נגישה ומכבדת הינה צעד משמעותי בקיצור הדרך שבין המטבח הכשר לבין המטבח הישראלי החדש – קיצור דרך מתבקש והכרחי".

מנכ"ל כשרות צהר יהודה זיידרמן שנבצר ממנו לקחת חלק בטקס אמר עם היודע הבחירה "אנחנו מתרגשים ומודים על הבחירה בכשרות צהר, יצאנו אל המסע מתוך כוונה להנגיש את הכשרות מתוך אמונה שניתן לעשות כך בשיתוף פעולה עם בעלי המסעדות, בסבר פנים יפות, במקצועיות והכל ע"פ ההלכה".

זיידרמן הוסיף: "הפרס הוא של מי שחלמו, של מי שלחמו, הוא פרס לחברה הישראלית שמבקשת ברוב מוחלט אוכל כשר ושבזכות המהפכה שהובלנו יכול למצוא אותו בעוד ועוד מקומות  ובשיתוף מלא ואמון של המסעדנים ובעלי העסקים. אנחנו מאמינים שיושרה, מקצועיות, הסבר, מסיר מחוסמים ומייצר שיתופי פעולה. תודה למי שבחרו בכשרות צהר ומכירים בהשפעתה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן