הגננת המתעללת כרמל מעודה דורשת לקצר את מאסרה

הגננת המתעללת שנשלחה לכמעט עשור בכלא מערערת על העונש. מעודה שנידונה ל9.5 שנות מאסר ריצתה כבר חצי שנה מעונשה, היום עורכי דינה פנו לבית המשפט ערעור לקיצור עונשה: "העונש סוטה סטייה קיצונית מרמת הענישה הנוהגת ומחמיר משמעותית עם נסיבות המעשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/21 18:42 ב בטבת התשפב

הגננת המתעללת כרמל מעודה דורשת לקצר את מאסרה
כרמל מעודה, צילום: פלאש 90

כרמל מעודה הורשעה לפני 3 חודשים בהתעללות ותקיפה של 11 פעוטות ב-35 מקרים, בגן "בייבי לאב" אותו ניהלה בראש העין. היא גם נאלצה לפצות את המשפחות הנפגעות ב-400 אלף שקלים. התובעת ציינה בדיון, שעסק בטיעונים לעונשה של הגננת בת ה-25 כי, "בשלה העת להחמיר בענישה". כזכור נגזר על מעודה מאסר בן תשע שנים וחצי - העונש הגבוה ביותר שניתן בארץ על התעללות בפעוטות.

עורכי דינה של מעודה ערערו היום כחצי שנה לאחר תחילת מאסרה על גזר דינה: "עיקרו של הערעור הוא בכך שהטילו 9.5 שנות מאסר בפועל על המערערת, בית המשפט סטה לחומרה במידה ניכרת מתקופת המאסר ההולמת את נסיבות המקרה, וכן שגה באופן בו פעל להחמרת רף הענישה הנוהג בעבירות הרלוונטיות תוך שלא יישם באופן הנכון את הכללים הנוהגים לעניין החמרת רף ענישה כפי שנקבעו בפסיקת בית משפט זה" כך פורסם היום (ב') בחדשות 12.

"המתחם שנקבע בעניינה שהועמד על ידי בית המשפט על 8-13 שנות מאסר הוא מתחם שאינו מידתי וחריג. זאת הן ביחס למעשים עצמם והן ביחס לרמת הענישה הנוהגת. המערערת סבורה כי ראוי היה לקבוע מתחם ענישה נמוך מזה". העונש מבחינתם של עורכי דינה ששל מעודה "סוטה סטייה קיצונית מרמת הענישה הנוהגת ומחמיר (מבלי להקל ראש) משמעותית עם נסיבות המעשה" וכי מדובר ב"קפיצת מדרגה קיצונית".

מעודה נכנסה בריצה לתוך הכלא

מעודה נכנסה בריצה לתוך הכלא צילום: פלאש 90