פרשת גילת בנט | פרופסור נחמן אש: "טוב שהייתה נשארת בארץ"

מנכ"ל משרד הבריאות מתייחס לנסיעת רעיית ראש הממשלה וילדיה לחו"ל, ואומר: "מצופה מנבחרי ציבור להוות דוגמא אישית, אך שאלת בני המשפחה היא יותר מורכבת" | יועז הנדל: "עדיין חושב שיש כאן עניין של דוגמא אישית"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 05/12/21 08:37 א בטבת התשפב

פרשת גילת בנט | פרופסור נחמן אש: "טוב שהייתה נשארת בארץ"
בני הזוג בנט, צילום: Gili Yaari /Flash90

נסיעתם לחו"ל של רעיית ראש הממשלה גילת בנט וילדיה לא שוכחת. מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור נחמן אש, התייחס הבוקר (א') לסערת הנסיעה, ואמר בראיון ל"כאן רשת ב", כי לדעתו אין זו העת לצאת לחו"ל. גם שר התקשורת יועז הנדל התייחס לדברים הבוקר.

"מצופה מנבחרי ציבור להוות דוגמא אישית, אך שאלת בני המשפחה היא יותר מורכבת", אמר אש, והוסיף: "באופן כללי אני אומר שזה לא הזמן לנסוע לחו"ל בגלל החשש מהזן החדש. עקרונית, טוב שהייתה נשארת בארץ אבל אני לא מכיר את כל השיקולים", אמר אש.

השר הנדל אמר בגל"צ שהממשלה קבעה שיש נסיעות למדינות מסוימות שהן מותרות, וכי לא התקבלה החלטה לסגור את השמיים. עם זאת אמר: "אני עדיין חושב שיש כאן עניין של דוגמא אישית, בנט הוא ראש ממשלה מצוין וכל עוד משפחתו לא פוגעת באף אחד צריך לבחון את הדברים משם".

כזכור, גילת בנט וילדיה, יצאו בשבוע שעבר לחופשה בת מספר ימים בחו"ל. החופשה תוכננה מבעוד מועד, אך בוטלה נוכח ההחלטה להגדיר את מדינת היעד באפריקה כמדינה אדומה. לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה, בהתאם להנחיות המעודכנות. "משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל", נמסר מלשכתו של בנט.

בנט: "גילת היא האדם המקסים וטוב הלב ביותר שאני מכיר"

בפוסט שהעלה ראש הממשלה נפתלי בנט בדף הפייסבוק שלו ביום שישי, השיב בנט לביקורת הציבורית לה זכתה החופשה. "ראשית, אני פתוח לביקורת, ובמקרה הזה אני גם מקבל אותה", כתב בנט בפעם השניה. "לא כל ביקורת היא מתקפה אישית, ולא כל החלטה שלנו היא מושלמת".

"אבל חשוב לי שתדעו משהו על גילת: היא האדם המקסים וטוב הלב ביותר שאני מכיר, וכמו הורים רבים, יש לה, לשנינו, רצון לשמח ולהקל על ילדינו ככל שניתן, בפרט לאור שנה לא פשוטה שבה חייהם התהפכו לגמרי. ובכלל — גילת היא אישה שיודעת איך לנהל את עצמה ואת המשפחה שלנו. כפי שראיתם התנהלנו בנושא זה בשקיפות מוחלטת, הודענו ביוזמתנו על הנסיעה וכל הכללים שחלים על כל משפחה אחרת, יחולו גם על בני משפחתי. מהשדה - לבידוד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן