צפו רינה מצליח התעמתה עם מירי רגב: "את לא תגידי לי שמאלנית"

חברת הכנסת מהליכוד הגיעה ל"פגוש את העיתונות" ובאחת מתשובותיה אמרה: "אתם בשמאל ובתקשורת מאוד סלחניים כלפי הקואליציה". מצליח התעצבנה: "את לא תקבעי לי מי אני, לא בשביל זה את באה לאולפן. אני פה בשביל לתת לך להשמיע את דעתך"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/11/21 20:33 כג בכסלו התשפב

רינה מצליח התעמתה עם מירי רגב: "את לא תגידי לי שמאלנית"
רגב ומצליח, צילום: פלאש 90

חברת הכנסת מהליכוד, מירי רגב, הגיעה הערב (ש') לתכנית "פגוש את העיתונות", בהגשתה של רינה מצליח. במהלך הריאיון התבקשה לרגב לענות על שאלה, תחילת תשובתה של רגב גרמה למצליח לאבד את העשתונות. 

מצליח שאלה את רגב: "כשאת קוראת לרם בן ברק שונא ישראל, ולמתן כהנא מתייוון - מה הקטע?".

רגב החלה לענות: "אני יודעת שאתם, בשמאל ובתקשורת מאוד סלחניים". מצליח קטעה את רגב, ותקפה: "תעצרי את הריאיון פה. אני לא מוכנה. מירי תקשיבי לי טוב, עכשיו תורי לדבר". 

חברת הכנסת המשיכה להשיב תוך כדי כעסה של מצליח: "אתם מאוד סלחניים כלפי אותה קואליציה שהיתה באופוזיציה ורק תקפה אותנו. אף אחד לא ילמד אותנו מה להגיד" .

מצליח: "עכשיו את תקשיבי לי. אני לא אומרת לך מי את ואת לא תקבעי לי מי אני. לא בשביל זה את באה לאולפן. תשמיעי את דעתך, אני פה בשביל לתת לך להשמיע את דעתך. אל תקראי לי בשמות, לא מוכנה לקבל את זה". 

רגב: "אתם בתקשורת נותנים חיסונים קבועים לממשלה הזאת".

מצליח המשיכה: "אני לא אתן לך לעשות את זה. את באה לאולפן שלי, אני נותנת לך כבוד שתגידי את דעתך. אל תגידי לי מי אני, סבבה? את לא יודעת מי אני, יש לי חדשות בשבילך. לבוא ולתקוף בתקשורת זה לא ילך יותר, לא אתן לך את זה יותר. את לא תקבלי במה בשביל לתקוף אותי". 

רגב: "את תקבלי במה בשביל לתקוף אותי ואני לא אקבל במה בשביל לתקוף אותך? אני עונה לך וחבל לבזבז את הזמן שיש לנו על זה". 

מצליח: "זאת בעיה שלך. את לא תגידי לי שמאלנית. זה לא יהיה יותר".