"השר המיותר בתולדות מדינת ישראל": צפו בעימות של קרעי ואבידר במליאה

חברי הכנסת אלי אבידר ושלמה קרעי התעמתו במליאת הכנסת, על רקע דיון על תיקון החוק לביטוח לאומי. קרעי לאחר מכן התייחס לאירוע בחשבון הטיווטר שלו וכתב "לצערי הרב, מול אנשים כל כך גסי רוח כמו אלי אבידר, אין ברירה אלא להשיב להם באבי אביהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/11/21 17:31 כ בכסלו התשפב

"השר המיותר בתולדות מדינת ישראל": צפו בעימות של קרעי ואבידר במליאה
ח"כ שלמה קרעי, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חברי הכנסת אלי אבידר ושלמה קרעי התעמתו היום (ד') במליאת הכנסת, כאשר אבידר עלה לנאום בדיון שעסק בתיקון החוק לביטוח לאומי, בעוד ח"כ קרעי העיר את הערותיו ממקומו במליאה. "אתה לא שווה כלום, אין לך מה להציע", הטיח אבידר בקרעי, שענה: "אותך בעטו מכל המדרגות במפלגה דיקטטורית, עכשיו אתה צריך לזחול על ארבע כדי לקבל ג'וב, אתה אפס מאופס".

לאחר ששלמה קרעי עלה להגיב, אלי אבידר רצה לעלות שוב אך לא קיבל אישור לכך. אבידר לא ויתר וצעק לחבר הכנסת מרחוק: "היית ונשארת עוזר של אלי ישי".

"לצערי הרב, מול אנשים כל כך גסי רוח כמו אלי אבידר, אין ברירה אלא להשיב להם באבי אביהם."כתב חבר הכנסת קרעי בחשבון הטוויטר שלו והוסיף "חודשים שהאיש הזה לא עושה כלום. הוא השר המיותר ביותר בתולדות ישראל. גם שר ללא תיק וגם נורבגי שאינו חבר כנסת, והכל על חשבוננו. והאיש הזה, עוד מעז להגיע לכאן ולהטיף לנו. בושה וחרפה".