גנץ החליט: אבי אלימלך ימונה ליועץ שר הביטחון להתיישבות

עם סיום תפקידו של אבי רואה כיועץ שר הביטחון להתיישבות, הבוקר מודיע בני גנץ על מינויו של סא"ל במיל. אבי אלימלך ששימש בין היתר כרע"ן תשתיות. הוא יכנס בקרוב לתפקידו לאחר חפיפה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/11/21 09:09 יב בכסלו התשפב

גנץ החליט: אבי אלימלך ימונה ליועץ שר הביטחון להתיישבות
צילום: פלאש 90

אתמול (ב') סיכמו שר הביטחון בני גנץ ויועץ השר להתיישבות אבי רואה על סיום תפקידו של רואה כעוזר השר להתיישבות, לאחר ששימש בתפקיד במהלך שלוש השנים האחרונות והשניים סיכמו כי ימשיך בתפקידו עד מציאת מחליף וקיום חפיפה מסודרת. פחות מ-24 שעות לאחר מכן מודיע גנץ על מינוי חדש לתפקיד: סא"ל (במיל') אבי אלימלך.

אלימלך ממונה ליועץ שר הביטחון להתיישבות, הוא סא"ל (במיל') אלימלך ושירת במשך כ-25 שנים במגוון תפקידים במערך תיאום פעולות הממשלה בשטחים. בין התפקידים כיהן כרע"ן תשתיות. הוא בעל ניסיון והיכרות עם נושאי ההתיישבות, התכנון, התשתיות והמקרקעין באזור יהודה ושומרון.

אלימלך הוא בוגר תואר ראשון במזרח התיכון, תואר שני בלימודי משפט (בהצטיינות) מאוניברסיטת בר אילן ולימודי שמאות מקרקעין בטכניון. אלימלך צפוי להיכנס לתפקידו בתקופה הקרובה בכפוף להליכי המינוי הנדרשים.

קודמו בתפקיד, רואה, מילא שורה של תפקידים ציבוריים ובניהם יושב ראש יש"ע וראש מועצת מטה בנימין. בניגוד אליו, אלימלך אינו איש ההתיישבות. אתמול הודה שר הביטחון בני גנץ לרואה על תפקודו, תרומתו ומעשיו שנעשו תמיד באופן ממלכתי. גם רואה ביקש להודות לשר הביטחון על האמון שנתן בו, ועל הזכות לשרת בתפקיד ולתרום למדינת ישראל.