בסורוקה מנסים להתאושש מהירי: 19 מתפרעים נעצרו

משפחות בדואיות התקוטטו אמש בבית החולים סורוקה וארבעה נזקקו לטיפול רפואי. מנהל בית החולים: "אנו מודאגים ודורשים שיינקטו פעולות נמרצות לשמירה". הוועד להצלת הנגב: "טרור שוטף את חזונו של בן גוריון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 07:23 יא בכסלו התשפב

בסורוקה מנסים להתאושש מהירי: 19 מתפרעים נעצרו
בית החולים סורוקה, צילום: Miriam Alster/FLASH90

בית החולים סורוקה בבאר שבע חווה אתמול ערב קשה. ריב חמולות שהתגלע במקום הותיר את העוברים והשבים בהלם, למרות שכבר קצת התרגלו. מבירת הנגב הופכת באר שבע לבירת האלימות וחוסר המשילות, כשהחברה הערבית לא מפסיקה עם אירועי האלימות. תושבי העיר והנגב בכלל חשים מופקרים ולמשטרה אין פתרון.

https://twitter.com/Udi_Ben_David/status/1459961406489518087?s=20

הקטטה שפרצה אתמול (א') מחוץ לבית החולים נמשכה כשעה וכללה דקירות וזריקות אבנים המוניות. ארבעה נפצעו באירועים ונזקקו לטיפול רפואי. הקטטה הייתה בין משפחות טלאלקה ואלקסאסי. עד כה עצרה המשטרה 19 חשודים. בעקבות המהומות, בית החולים הושבת חלקית למספר שעות.

ד״ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי הגיב לקטטה: "אנחנו מוקיעים ומודאגים מגילוי אלימות קשה זו שאירעה בשטח המרכז רפואי. זו חציית קו אדום ואנו דורשים שיינקטו פעולות נמרצות לשמירה על שלום באי בית החולים וצוותו".

מהוועד להצלת הנגב נמסר כי "נחצה עוד גבול במסגרת הטרור הפלילי. תושבי העיר באר שבע בני ערובה לטרור ששוטף את חזונו של בן גוריון. ירי בתוך מתקן הומניטרי הוא חציית קו אדום".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, מסר: "תוצאות ההזנחה הפושעת ניכרות בשטח. המשטרה צריכה לירות בכל מחבל שיורה, מיידה אבנים ומסכן חיי אדם. הדרום בוער לא רק מהיום, בגלל שיש אבדן משילות. אם המשטרה לא יכולה לטפל במצב, כי יש מפכ"ל שלא מתפקד, שיניח את המפתחות וילך הביתה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן