רצח אלדד פרי: המשטרה האריכה את מעצרו של החשוד

לאחר שגבר בן 64 נעצר הבוקר בחשד למעורבותו ברצח איש העסקים לפני מספר שבועות, בית המשפט דן בבקשת המשטרה להאריך את מעצר החשוד, שטוען, "אני לא קשור לזה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 07/11/21 17:08 ג בכסלו התשפב

רצח אלדד פרי: המשטרה האריכה את מעצרו של החשוד
אלדד פרי ז"ל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בבית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (א') את מעצרו של החשוד ברצח איש העסקים אלדד פרי, שנורה למוות ביום שישי בבוקר, בזמן שיצא מבית הכנסת ברחוב מרדכי בשיסט ברחובות באמצע החודש שעבר. לאחר שהמשטרה ביקשה 15 יום, נענה בית המשפט ואפשר עשרה ימי מעצר לצורך השלמת החקירה. לבקשת סנגורו של החשוד, נאסר פרסום שמו בעוד שלושה ימים. 

בהלוויה שנערכה בהר הזיתים בירושלים השתתפ הרב שמואל אליהו, הרב אורי שרקי, הרב שלמה לוי, הרב עמיחי אליהו, ראש עיריית רחובות רחמים מלול וחברי מועצה.

מוקדם יותר היום, עצרה היחידה המרכזית במחוז מרכז עצרה גבר בן 64, תושב ראשון לציון בחשד למעורבות ברצח ובנוסף עוכבו שבעה בני אדם נוספים לחקירה. מפרטי האירוע עולה כי החשוד דבק בגרסה לפיה הוא אינו קשור לאירוע , ואפילו לא היה מעוניין בייצוג משפטי בהתחלה. "אני לא קשור לרצח הזה", כך אמר למקורביו. 

החוקרים מעריכים כי ארגון פשע גדול עומד מאחורי הרצח של  פרי בן ה-44 אך עדיין לא ברור מדובר היה בסכסוך אישי בינו לבין הארגון או שמא מדובר בחיסול שהוזמן במטרה להתנקש בו.

קבוצת אלדד פרי בראשותו, חברת הנדל"ן הגדולה שהקימה קבוצות רכישה, נכנסה בחודש ספטמבר 2020 לחובות בגובה 3 מיליארד שקלים ונכנסה להליך פירוק. אלפי משקיעים ורוכשים שעבדו עם החברה נמצאים עם חשש כבד לכספם. החובות שעליהם פרי היה ערב באופן אישי הגיעו לגובה של 324 מיליון שקלים.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן